Jak efektivně zabít svého čtyřnohého mazlíčka.

10. 04. 2011 10:00:59
Poradím všem metodu likvidace milovaného i nenáviděného zvířete, která je hojně využívána nejen celosvětově, ale i v České republice. Nikdo o ní ale moc nemluví. Není nehumánní (aspoň podle platných zákonů), přesto je hodně bolestná a zvíře si tím vytrpí neskutečné muka. Proti této metodě neprotestují žádní zvířecí aktivisté, ba ani „chtěná“ Marta Kubišová či „tvrďák“ Zdeněk Srstka. Na protestních pochodech Greenpeace se na tento sadistický způsob smrti zvířat taky nepoukazuje.

Minulý týden jsem pracovně navštívil jednoho zákazníka v Zubří. Bydlí v rodinném domě a na brance má výstražnou cedulku s drsným upozorněním, že „tady bydlím já“ a vedle nápisu je vyobrazena podobizna rotvajlera. Nu což, rotvajler je ostrý pes, proto jsem nesměle zazvonil a poslušně čekal za brankou až se vyřítí ta krvelačná psí šelma s nabroušenými tesáky, z kterých kape ještě krev nebohého prodavače motorových pil značky Stahl, který nedbal upozornění na brance a bez pudu sebezáchovy branku otevřel, aby vnutil majiteli domu tento bulharský padělek za 2 000 korun.

Čekal jsem asi minutu než se za domem ozval hlasitý štěkot. „Ha“ řekl jsem si, „asi jsem probudil toho psího zabijáka“. Pro jistotu jsem odstoupil krok od branky, aby ji třeba rozběhnutý zabiják neprotrhl a nevrhl se mi po krku. Narozdíl od některých dealerů já pud sebezáchovy mám. K mému překvapení se nic děsivého nekonalo. Místo krvelačné šelmy se k brance dokutálel tlustý dalmatin, který připomínal velký puntíkovaný válec na čtyřech tenkých nožičkách. Tak tento prasopes mě s určitostí nepokouše. Vždyť má co dělat, aby k bránce vůbec došel, natož aby byl schopen nějak mi ublížit. Chvíli po dalmatinovi dorazil i majitel (ten vypadal úplně standardně) tohoto nebohého psa. Asi bylo na mně hodně vidět, jak s údivem civím na to „tlusté prase“, protože místo aby se ptal, co mu nesu, tak hned spustil, že jejích Dino (tak se asi jmenoval) má sice pár kilo navíc, ale s určitostí to na jaro vyběhá. Pár kilo? Vždyť to prase mělo navíc tak 30 kilo! A tomu říká par kil? V duchu jsem Dina litoval. Tento dalmatin-prase má před sebou s takovou rok max dva života. A to života hodně bolestného. Vždyť je to živý tvor, který potřebuje nejen pohyb, ale hlavně „vyváženou“ stravu (Fuj, musel jsem použít tento reklamní slogan. Nic vystižnějšího mne nenapadlo).

Tento odstrašující příklad však není jediný, s kterým jsem se v životě setkal. Ale je poslední. Znám případy, kdy různé paničky ve středním, ale hlavně v důchodovém věku dělají ze svých čtyřnohých přátel své nepřátele. Abych byl přesnější. Dělají si z nich popelnice. Co nesní ony, to nacpou do svého psa, kočky, morčete, hroznýše atd. Zbytky z oběda nebo večeře přece neskončí v kontejneru, když mají doma hladový kontejner na čtyřech nohách. A tyto zvířátka žerou a kynou, kynou a žerou. Hlavně že je to mňamka. Ale že pak vypadají jako chodící roury na špejlích už majitelkám žíly netrhá. Jen ať nemají „chudáčci“ hlad.

Je to stejné jak s člověkem. Tak tlusté zvíře bolí klouby a páteř, která se nezdravě prohýbá. Mají problémy se srdcem, ledvinami a krevním oběhem. Mívají velice často cukrovku.

Dle mne se jedná o absolutně nehumánní zabíjení zvířat. Stejně jak podvyživené zvíře trpí, tak tlusté zvíře trpí tím tuplem. Ale na toto žádný zákon na světě nemyslí. Nekonají se žádné demonstrace proti překrmování zvířat. Nepodepisují se žádné petice, nepíše o tom bulvár, netočí to televize. Každý jen mlčky přihlíží.

Takže jestli má někdo doma zvíře, které nenávidí, tak ne aby jej nechal týdny hladovět. To je trestné! Naopak by měl do něj cpat co se jen vejde. A to horem dolem. A ne žádné granule či maso. Ale především knedlíky, brambory, těstoviny, pizzy, hamburgery, hranolky, čokoládu, oplatky, vánoční cukroví, hot dogy a další laskominy. A za půl roku se určitě dostaví výsledky. Známí i neznámí vás sice nepochválí, ale nebudou na vás posílat policií, veterináře, aktivisty, Martičku ani Zdenka Srstku, aby s vámi zatočili přesně podle pravidel a zákonů.

Autor: Jiří Ručka | neděle 10.4.2011 10:00 | karma článku: 21.60 | přečteno: 5332x

Další články blogera

Tato rubrika neobsahuje žádné články...

Další články z rubriky Společnost

Jiří Kačír

V USA je standard jen 10 dní dovolené ročně a ne každá firma nabízí volno o všech svátcích

V posledních letech jsem se několikrát zajímal o možnostech práce v USA. Na toto téma jsem četl řadu názorů a článků, realita pracovních podmínek v této zemi mi trochu vzala iluze.

29.3.2024 v 16:04 | Karma článku: 0.00 | Přečteno: 30 | Diskuse

Jindřich Kubánek

Zkreslené vidění - Návod k použití

Každý si myslí, že mozek má a že ho používat umí. Přesto stačí, když ztratí klíč od bytu nebo založí kamsi brýle, aby vše ztratilo smysl a začala panika a zoufalství.

29.3.2024 v 13:30 | Karma článku: 0.00 | Přečteno: 72 | Diskuse

Veronika Valíková Šubová

Takže Velký pátek

Čtu radostné ódy na Velký pátek a trochu mi trnou zuby. Tedy stručně: na Velký pátek předhodila jedna náboženská parta vrchnosti nepohodlného proroka inovující party a okupační mocnost ho na nátlak jeho souvěrců nechala popravit.

29.3.2024 v 11:16 | Karma článku: 18.60 | Přečteno: 257 |

Rudolf Pekař

Velikonoce nebo svátky jara a tolerance?

Připomínka jara nám přináší příjemné počasí, kvetoucí zahrady a zároveň i změnu názvu Velikonoc na Jarní svátky či Svátky jara. Jaký to má důvod?

29.3.2024 v 10:56 | Karma článku: 0.00 | Přečteno: 52 | Diskuse

Vlastík Fürst

Velkopáteční zastavení může prospět i ateistům

Velký pátek není v naší zemi svátkem moc dlouho. Volný den máme až od roku 2016. Otázkou je, jak s tímto volnem naložíme. Můžeme vyrazit na nákupy či za zábavou, nebo je možné se rozhodnout, že ho budeme „slavit“.

29.3.2024 v 9:05 | Karma článku: 11.96 | Přečteno: 148 | Diskuse
Počet článků 346 Celková karma 0.00 Průměrná čtenost 2257

Jsem normálně ujetý rockér. Vystudovaný chemik. Zajímám se o hudbu a vše kolem ni. Ale taky mě nenechává chladným dění ve společnosti. Hlavně ti političtí vyžírkové.

Smoljak nechtěl Sobotu v Jáchymovi. Zničil jsi nám film, řekl mu

Příběh naivního vesnického mladíka Františka, který získá v Praze díky kondiciogramu nejen pracovní místo, ale i...

Rejžo, jdu do naha! Balzerová vzpomínala na nahou scénu v Zlatých úhořích

Eliška Balzerová (74) v 7 pádech Honzy Dědka přiznala, že dodnes neví, ve který den se narodila. Kromě toho, že...

Pliveme vám do piva. Centrum Málagy zaplavily nenávistné vzkazy turistům

Mezi turisticky oblíbené destinace se dlouhá léta řadí i španělská Málaga. Přístavní město na jihu země láká na...

Velikonoce 2024: Na Velký pátek bude otevřeno, v pondělí obchody zavřou

Otevírací doba v obchodech se řídí zákonem, který nařizuje, že obchody s plochou nad 200 čtverečních metrů musí mít...

Kam pro filmy bez Ulož.to? Přinášíme další várku streamovacích služeb do TV

S vhodnou aplikací na vás mohou v televizoru na stisk tlačítka čekat tisíce filmů, seriálů nebo divadelních...