Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Mind The Gap

12. 7. 2011 23:28
Par jmen mi tu dost zasadne chybi...

James Hetfield, Kirk Hammett, Max Cavalera... napravite to?

0 0
možnosti

laser-man

13. 7. 2011 5:14
Re: Par jmen mi tu dost zasadne chybi...

Určitě.;-D A nejen tito...

0 0
možnosti

Zůstaň nad věcí, baby

12. 7. 2011 18:41
teda pane Laser

čekal jsem, když vypadáte jak Lemmy, takovej vyschlej, starej metalovej vlk, že napíšete něco nenadálé , předčasné smrti kytaristy Würzela, který v Motörhead hrál v letech 1984 - 1995 a vy nic. Vás ta smrt nezasáhla? Mě jo. Pro mě to byl docela šok.

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS