Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
OK

Kurri22 - III.

30. 10. 2011 11:41
AC/DC v tom roce 1994 udělali, podle mě, chybu.

Rudd tenkrát druhou šanci dostat neměl.

0 0
možnosti
G

Gašpo_2

30. 10. 2011 18:34
Re: AC/DC v tom roce 1994 udělali, podle mě, chybu.

Mám rovnaký názor. Rudd bol celkom dobrý, keď ešte v kapele fungovala "mladícka energia". Potom to ale držal dosť pri zemi. Jak nastúpil Slade, bolo to akoby dostali novú krv do žíl. Live album bolo úplne fantastické, kapela šlapala priam neuveriteľne. S návratom Rudda to zase spadlo na prdel. Jasne, v štúdiu sa to nejak urobí, ale aj tak je to cítiť. Naživo ale Rudd bubnuje proti Slademu ako ponocný. Chudák Johnson robí čo može, bratia Youngovi majú stále poriadny drive, ale tie bicie to ťahajú dozadu, zďaleka to neodsýpa ako s plešounem. Škoda.:-/

0 0
možnosti
JS

píšucochci

30. 10. 2011 11:40
nehrál

taky někdy v osmdesátejch s Uriášema?

0 0
možnosti
JS

píšucochci

30. 10. 2011 11:45
Re: nehrál

omluva stačilo si článek přečíst ještě jednou pořádně--a je to tam. No nic neděle po ránu ,po flámu

0 0
možnosti
  • Počet článků 346
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2269x
Jsem normálně ujetý rockér. Vystudovaný chemik. Zajímám se o hudbu a vše kolem ni. Ale taky mě nenechává chladným dění ve společnosti. Hlavně ti političtí vyžírkové.