Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
M

mmaaxxxoo

15. 12. 2011 0:11
....

O takovém muzikantovi jsem neměl ani páru.

Děkuji za tip, myslím, že tento, bohužel, zesnulý muzikant obohatí moje hudební obzory.

Díky za článekR^

0 0
možnosti
JB

pafffka.obet.kroupova.bonzovani

13. 12. 2011 9:30
Také děkuji

za skvěle sepsanou historii legendy. Kdybych mohl oživit jednoho jediného muzikanta, byl by to bez váhání právě Chuck (sorry, Kurte :-)). On a Death jsou pro mě definicí death metalu a zároveň největším klenotem tohoto žánru. Mimochodem, Individual Thought Patterns jsou mou velmi oblíbenou deskou :)R^

0 0
možnosti
1

12dotuctu

13. 12. 2011 21:04
Re: Také děkuji

dobře ti tak;-)

0 0
možnosti
PS

Chrochtadlo

13. 12. 2011 9:24
Děkuji

za krásný text. Death metal jsem začal poslouchat jen díky melodičnosti alba The Sound of Perseverance. R^

0 0
možnosti
  • Počet článků 346
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2269x
Jsem normálně ujetý rockér. Vystudovaný chemik. Zajímám se o hudbu a vše kolem ni. Ale taky mě nenechává chladným dění ve společnosti. Hlavně ti političtí vyžírkové.