Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MH

Horez

25. 1. 2012 9:37
Unisonic

A nutno dodat, s Unisonic je Kiske velice spokojený - viz video ze začátku tohoto týdne :D http://www.youtube.com/watch?v=Kxo7vN-CyFQ

0 0
možnosti
PM

moje.maličkost

24. 1. 2012 17:05
.

Pěkný článek, Lost in Space posluchám velmi často a mám ho u sebe v TOP 10:)

Nefušoval taky on do filmů? jakože se mi zdá že dělal hudbu i pro nějaký filmek? možná se pletu

0 0
možnosti
PM

moje.maličkost

24. 1. 2012 18:23
Re: .

*poslouchám

0 0
možnosti
RK

romualda

24. 1. 2012 16:04
Chameleon

Album Chameleon jsem dostal jako malý...a do té doby jsem slyšel, že Helloween je metalová skupina a moc se mi to nezdálo. Ale "metalová" píseň Windmill je fakt dobrá :-)

0 0
možnosti
LB

luccijas

24. 1. 2012 12:32
Perfektní..

Děkuji za skvělý článek :-) Takovýchto by mělo být více. Konečně pořádné čtení VR^

0 0
možnosti
MS

fofrman

24. 1. 2012 11:00
Díky za připomenutí...

Díky za připomenutí i shrnutí hudebního života neskutečného talentu R^

Úplně nesouhlasím s částí o zlatém oslíčkovi... Tvorba Helloween z doby Pink bubbles a Chameleon byla dlouhodobě neudržitelná. Nenažranost managementu spočívala především v tom, že už Bubbles měli znít jinak. Zatím co skupina byla tlačena do pokračování Keeperů, kapela chtěla uvolněnější album. Pro mě je výsledkem nejslabší album Helloween, kterému se přibližuje nedotažené Rabbit dont come easy (podobné porodní problémy v podobě sestavy). Chameleon je super album, ale s Helloween to už nemá moc společného. Pokud by tenkrát vydali ještě jedno podobně experimentální album, tak by nad nimi fanoušci zlomili hůl. A ani Michiho jedinečný hlas by to nezachránil. Bohužel, nebo bohudík se hudební cesty Helloween a Kiskeho rozešly. Co bych si však jednou chtěl vychutnat by byl duet Michiho s Andym :-)

0 0
možnosti
JR

laser-man

24. 1. 2012 15:28
Re: Díky za připomenutí...

Tož, duet Michi - Andi bych zažit nechtěl. Deris by totiž propadl na plné čáře. Stačil mi jeho "pěvecký" výkon loni na MORu ve Vizovicích. Nic trapnějšího jsem v životě nezažil.

0 0
možnosti
  • Počet článků 346
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2269x
Jsem normálně ujetý rockér. Vystudovaný chemik. Zajímám se o hudbu a vše kolem ni. Ale taky mě nenechává chladným dění ve společnosti. Hlavně ti političtí vyžírkové.