Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
B

bavlnka2.0

25. 2. 2012 16:01
KARMA!

vyborny clanek

1 0
možnosti
ZH

Zani

25. 2. 2012 12:29
Je to děsný....

,ale věřte, že tohle se děje i jinde v zahraničí. Tady v německu se pravidelně vynoří nějaký skandál s přeetiketováním a podobně. A to nemluvim o gameljfleisch skandálu před pár lety. Co se týká těch vajec, tak odkuď ty vejce jsou se dá poznat snadno!  první číslo je to co mě zajímá.

0- ekologický chov, 1-volný chov ( slepice jsou venku), 2-halový chov, 3-slepice ve výkonu trestu, tedy v klecích.

Další je země původu NL,DE,PL atd. pak následuje číslo,podle kterého se dá vysledovat přímo chovatel.

Tady v německu už klecová vejce mnoho let nikde nenajdete, respektive jen v hotových výrobcích, tam se daj schovat. Jenom dodám aktuální (dnešní) ceny u Aldiho. Halová vejce velikost M 1,09€, volný chov velikost L 1,39€.

1 0
možnosti
VN

Amoniak II

25. 2. 2012 12:46
Re: Je to děsný....

Takže koupíme neznačená vejce z Polska (z klecí), vytiskneme na ně "CZ" a "0" a je vyděláno.

-

(Ta cena je za ? ks)

0 0
možnosti
RK

romualda

25. 2. 2012 11:31
Skladník

To s tím skladníkem se mi rozhodně nezdá. Jsem také mimo jiné skladník a to, co se přiveze, musí sedět s tím, co je ve skladu a následně s tím, co se prodá. Také bych si mohl odnést ze svého skladu cokoli, nikdo mne nehlídá, ale při inventuře by se na to jaksi došlo.

0 0
možnosti
JR

laser-man

25. 2. 2012 11:39
Re: Skladník

Mi to taky bylo divné, že vedoucímu nic nechybělo. Ale jedna prodavačka upozorňovala na to, že dle dodáku jim chybí nějaké zboží za víc peněz. O co konkrétně se jednalo nevím. Přede mnou už to neřešili. Jen jsem řekl, že by se to mělo nahlásit na policii. A další den už za mně nastupoval někdo jiný. To už mi skončil turnus. A vykutálený skladník se taky vytratil.

Naštěstí jsem nasledující týden dostal nabídku na jinou, mnohém zajímavější práci.

1 0
možnosti
LV

baloun

25. 2. 2012 10:58
Pane, vy lžete, sotva se

klávesnice dotknete.

V Bille, a to i ve Svitavách,mají na staré kartóny lis. Ostatně jako ve všech supermarketech. Vedoucí sýrů a masny je v Bille jedna a tatáž osoba. Pokud tohle nevíte, pak je vidět, jak jste se své práci  věnoval.

Podle toho, co píšete, spíše usuzuji, vás asi paní vedoucí pěkně klepla přes prsty a vy se trošku mstíte.

Sám píšete, že vedoucí zajímaly "co největší tržby a co nejmenší ztráty". Pokud by se jí za 2 měsíce ztratilo zboží za 50 tisíc, určitě by si toho všimla, minimálně při objednávání. 

Nechci se zastávat Billy, ale v tomto případě mám skutečně dojem, že si jen vyřizujete účty... Ani by mě to nepřekvapilo. Poznal jsem dost "detektivů", kteří tzv. "hlídali" prodejny. Nejmíň 20. A jen dva z nich bych skutečně nechal ze svého rozhodnutí hlídat ve svém krámě. Ostatní byli zadarmo drazí....

0 0
možnosti
JR

laser-man

25. 2. 2012 11:02
Re: Pane, vy lžete, sotva se

Psal jsem, že jsem tam pracoval svého času. Takže už je to nějaký ten pátek. To tam žádná vedoucí nebyla, ale byl tam pan vedoucí. Takže mě žádná paní vedoucí nemohla klepnout přes prsty. Naopak, když jsem končil svůj 10-ti denní turnus, mnozí se ptali, kdy zase dojedu. Za 10 dní jim tam ještě nikdo přede mnou nechytl 8 zlodějů přímo v prodejně a jednoho mezi zaměstnanci.

0 0
možnosti
M

maxas

25. 2. 2012 10:53
Prostě plody demokracie,

degenerace lidské populace, tak zřetelné v mnoha směrech, není následek pouze blbosti a chamtivosti, je to zákonitý vývoj všech demokratických společenství. Zatím co technologický progres postupuje vytrvale dál a dál, hnán konkurencí, morální a společenská úroveň lidství klesá.  Slabá a pokrytecká demokracie k tomuto poklesu vytváří dobré podmínky. Nakonec je to pouze ideová platforma pro podporu kapitalismu a tržního hospodářství. Tvorba, přesněji maximalizace zisku, je jedinou smysluplnou činností, kterou uznává. Smyslem života se stává konzum a k tomu vedoucí sebeprosazení jednotlivce umožňující žít na úkor většiny ostatních. Perspektivně se tento úpadek a degenerece lidství bude urychlovat a prohlubovat. Přiostřující se existenční podmínky většiny obyvatel to zajistí. Bohužel?!

2 0
možnosti
AN

ort

25. 2. 2012 10:50
.

Tak vejce se samozřejmě podle velikosti klecí nepoznají. Jde spíš o ochranu těch zvířat,  přece jen je  větší klec pro zvíře lepší.

0 0
možnosti
JR

laser-man

25. 2. 2012 10:58
Re: .

To máte pravdu. Ale ne všichni tento zákon dodržují stejně. A kdo na tom nejvíce prodělá? Obyčejný konzument.

A kdo na tom vydělá? Spekulanti. Takže slepice jsou jaksi mimo hru.

0 0
možnosti
T

tyramysu

25. 2. 2012 10:48
to je odvěký problém...

Kde je hlavní potíž - v desítkách majitelů a vedoucích usilujících o maximální zisk, nebo ve stovkách a tisících zaměstnanců, kteří tohle kladou na pulty, aby někomu přiotrávili děti... ?

0 0
možnosti
TJ

třešeň japonská

25. 2. 2012 10:53
Re: to je odvěký problém...

Ti zaměstnanci jaksi nemají na výběr.

0 0
možnosti
N

Nero

25. 2. 2012 10:36
Tak taková kritika smysl má.

Ale cestu k pomstě si najdou.

Justice je podrží.Je to stát ve státě.

0 0
možnosti
  • Počet článků 346
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2269x
Jsem normálně ujetý rockér. Vystudovaný chemik. Zajímám se o hudbu a vše kolem ni. Ale taky mě nenechává chladným dění ve společnosti. Hlavně ti političtí vyžírkové.