Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

neznámý pachatel

6. 7. 2012 21:20
Jen na okrajové téma

Jak píšete o těch V&K - já mám dojem, že účtovat stočné za déšť už je jednou napadlo. Před pár lety jsem o tom náhodně zahlédl něco v TV. Prý by se to zatím týkalo jen firem, které vlastní velké pozemky, na které toho hodně naprší. (Mimochodem - také vám slovo "zatím" zní tak zlověstně?) Tenkrát z toho snad sešlo, ale do budoucna uvidíme.

0 0
možnosti
M

maraz

6. 7. 2012 22:21
Re: Jen na okrajové téma

Nesešlo. Za firmu platíme VaKu za odvod dešťové vody poplatek spočítaný dle plochy našeho areálu. A nejsou to malé peníze, ročně několik desítek tisíc...

0 0
možnosti
  • Počet článků 346
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2269x
Jsem normálně ujetý rockér. Vystudovaný chemik. Zajímám se o hudbu a vše kolem ni. Ale taky mě nenechává chladným dění ve společnosti. Hlavně ti političtí vyžírkové.