Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

ANETTE NENÍ TARJA, DOPYTLE! měli by ste  už otevřít oči. Divte se, že se na podiu nehýbala, když si musela do nohou píchat injekce, aby se vůbec na tom podiu udržela. Mě její vystupování nevadilo. A za šatník ona nemůže. To její práce není. Co jsem slyšela Tarja se prý chovala jako ;-O a taky se nezařazovala do psaní písniček. A taky Nightwish chtěli změnu. Vsadím se že kdyby, (kolik to může bejt let, 15?) pořád psal to samý, unudili by vás. Taky by mě zajímalo, proč jí vzali z několika tisíců  zpěvaček, kdyby byla špatná... PS: rada pro toho kdo to psal: Příště tam zařaď míň svého pohledu. Ostatní tvůj pohled na věc zas až tolik nezajímá. To napiš do jednoho odstavce. Spíš příště buď nastranej. PPS: Floor jsem viděla na koncertě. Stojí za ;-O a hejbe se ještě míň jak Anette. Doufám, že jí brzo vymění.

0 0
možnosti

Cooker

12. 10. 2012 20:33
Tarja není vyjímečná

Fanoušci "starých" Nightwish by už měli konečně otevřít oči a přijmout realitu. Na Tarji není nic vyjímečného, její hlas není nijak speciální. Takových zpěček jsou tisíce, akorát nezpívají metal. A třeba když se Tarja pokoušela na mastrech zpívat árii z Rusalky, byla to tragédie. Osobně ten její zpěv vůbec nemusím, přijde mi chladný, úplně zbavený emocí. Pořád zní naprosto stejně a doufám, že se už nevrátí do NW. V metalu mám mnoho oblíbenějších zpěvaček (S. den Adel. S. Simons nebo právě F. Jansen).

1 0
možnosti

Astaroth

30. 10. 2012 15:13
Re: Tarja není vyjímečná

"přijde mi chladný, úplně zbavený emocí" - treba prave v tom to je R^

0 0
možnosti

Karoliina

11. 10. 2012 22:54
Nevhodne

Pane Rucko, mam dojem, ze si pletete osobni sympatie se skutecnosti.

Zaprve, srovnavat Tarju Turunen a Anette Olzon je holy nesmysl. Kazda z dam je uplne jina, jinak zpiva a ma jiny styl. Kdyby zacal Karel Gott zpivat s Black Sabbath, taky by kvuli tomu byl spatny zpevak a Ozzymu nesahal ani po kotniky? Stejne tak byste mohl odsoudit hrusku proto, ze nechutna dost jako pomeranc. A mate-li dojem, ze to neni kvalitni zpevacka, zajedte si do Finska a zeptejte se kapely, proc si ji tedy vybrali z nekolika tisic uchazecek. Pak mi dejte vedet, co Vam rekli.

Za druhe, 'Anette se vzdy jen vezla ve stinu genialniho skadatelskeho umu Tuomase Holopainena'. Ano. Stejne tak jako Tarja. Tarja Turunen se nikdy neucastnila skladani hudby nebo psani textu, a tudiz nevidim duvod, proc by to mel byt u Anette problem.

1 0
možnosti

Karoliina1

11. 10. 2012 23:19
Nevhodne - cast 2.

Za treti, 'Každý, kdo viděl živý koncert s Anette, mi dá za pravdu, že její koncertní projev byl „sedlácký“.' Neda. Videla jsem dva koncerty s Anette a na obou byl jeji projev velmi profesionalni a zpev vynikajici. A stejneho nazoru bylo i nekolik tisic (pokud sidobre pamatuji, ctrnact tisic) fanousku v T-Mobile arene v Praze a dalsich nekolik tisic ve vyprodane hale Paviljonki v Jyväskylä ve Finsku.

Za ctvrte, 'za její šatník (...) by se nemusela stydět žádná vesnická buchta'. Nevim o tom, ze by obleceni muzikantu (i na koncertech) nejak ovlivnovalo jejich hudbu ci projev na podiu.

0 1
možnosti

naroznej

3. 10. 2012 10:29
Dejme tomu

Na Tarju nedosahovala ani náhodou.

Nicméně mi přijde docela drsný , pokud jeden člen skupiny onemocní a ostatní jej rovnou kvůli vyřadí. Já jsem vždycky hudební skupiny bral jako party kamarádů , kteří se dají dohromady díky svému společnému velkému koníčku. Ale ono to tak není. I hudba je tvrdý byznys.

I u nás lze najít paralely. Když před deseti lety těžce onemocněl leader Turba R.Kybic , byl také ihned odejit.

Na druhou stranu díky nemoci různých členů kapel se měnily  termíny různých turné i koncertů.

1 0
možnosti

laser-man

3. 10. 2012 14:59
Re: Dejme tomu

Jenže Richard Kybic byl odejit z tohoto světa. Což je asi hodně velký rozdíl, ne?

0 0
možnosti

Astaroth

2. 10. 2012 23:49
no dejme tomu

Satnik si asi nevybirala ona, ale najaky imagemaker a muj top hit od NW, Poet&pendulum nazpivala prave ona a ne Tarja. Ale tahle pisen je hlavne manifestem Tuomase a asi je jedno, kdo by ji nazpival.

0 0
možnosti

Psychotic17

2. 10. 2012 19:39
.

Velký problém s Anette (kromě horší výslovnosti v angličtině) bylo to, že... byla obyčejná. Prostě Tarja byla jiná zpěvačka, jedinečná. Anette měla stejný hlas jako Avril Lavigne, Ewa Farna a desítky dalších... I s tím lze pracovat a můžou mít dobré písničky, ale prostě tu originalitu, jedinečnost ve světě jemnějšího metalu.

0 1
možnosti

Psychotic17

2. 10. 2012 19:39
Re: .

nemají.

0 0
možnosti

Marlen2

2. 10. 2012 19:08
no asi

budu "kamenovaná", ale i když jsem měla Tarju ráda a stále je pro mě skvělá, letošní koncert s Anette Olzon se mě dost líbil, nekopírovala Tarju, což možná někteří fanoušci podvědomě očekávali a byli zklamáni,vnesla do skupiny jiné prvky, například se s ni kluci pustili do irské hudby.Celkem je zajímavé že je dost názorů že Anette táhla kapelu dolů, a samotní NIghtwish se přitom nechali v minulosti slyšet, že je naopak zvedla.Tak nevím, nikdo nemůže vědět,co se ve skupině stalo doopravdy....Každopádně fanynkou skupiny zůstávám.Není to jen o zpěvačce.Ale každý mám právo na svůj názor.;-)

0 0
možnosti

Mablung

2. 10. 2012 23:02
Re: no asi

Nightwish s Tarjou byli skutečně jedineční, jenže, ona to asi byla pěkná ***** a co si budeme říkat, po x albech to už bylo na jedno brdo. Proto bylo celkem dobře že se změnilo obsazení a začala se hrát jiná hudba. Neříkám že lepší, ale jiná. Neskončili jako ACDC kteří natočili své sté album a zní úplně stejné jako jejich třetí.

Bohužel to vypadá že nezkusí třetí cestu ale vrátí se zpátky k "Tarje"

http://www.youtube.com/watch?v=fjm4BrNAf6s (jejich nová zpěvačka v jedné ze svých předchozích skupin)

1 0
možnosti

furtkecal

2. 10. 2012 16:53
do mrtvol se nemá kopat !

Rv!!

0 1
možnosti

Aretta

2. 10. 2012 15:27
Njn

Tarja je výjimečná a obtížně ji nahradit

0 1
možnosti

lukaschmela

2. 10. 2012 22:25
Re: Njn

Souhlasím, za sebe mohu říci, že poslech Anette mi nevadil, ale člověk asi má tendence srovnávat a já ji to prostě "nevěřil".

0 0
možnosti

Pietrolini

2. 10. 2012 14:46
Baba sem baba tam

Stejně to stojí na invenci TUOMASE Holopainena. ;-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 346
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2269x
Jsem normálně ujetý rockér. Vystudovaný chemik. Zajímám se o hudbu a vše kolem ni. Ale taky mě nenechává chladným dění ve společnosti. Hlavně ti političtí vyžírkové.