Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JD

J37a14n 58D31o32u86š58a

21. 12. 2012 1:21

Já to přečetl celý a žiju. Proč tolik kritiky? Nutil autor někoho k četbě zbraní? Nebaví, nečtu a mám pokoj. Tak mnoho zdaru do další práce.

0 0
možnosti
PP

Takový blábol jsem dlouho nečetl. Doporučím se nesrat do takových blábolu, ale držet se komentování muziky, tam to je opravdu dobré. Ty ostatní super příběhy se nedají číst ani potmě.Rv

1 0
možnosti
JR

J56i48ř49í 48R89u76č95k46a

27. 11. 2012 14:14

Bohužel. Všechno souvisí se vším. A i tento blog musel být napsán. Důvod je nasnadě. V sobotu jsem jel na festival WMOR jako novinář a fotograf. Akreditace na takovou akci se zajišťuje několik měsíců předem. Měl jsem domluvené i nějaké rozhovory s muzikanty. Jenže ráno jsem se probudil s teplotou, z nosu mi teklo jak z Niagarských vodopádů a kašel jsem měl jak padesátiletý haviř. A k tomu bylo na mně závislých 5 lidí. A teď dilema, jet v takovém stavu na festival, který je na zimním stadioně, na kterém je ještě led, nebo se na všechno vykašlat a zůstat doma? Co byste radil vy, když jste tak chytrý?

Tak jsem zde napsal důvod, proč jsem nemohl vše jak bylo domluvené splnit. Na akci jsem jel, ale trpěl jsem jak zvíře. Všechny rozhovory jsem zrušil a pochybuji, že příště už mi bude nějaký přislíben. A za to vše mohlo jedno netopící auto.

0 0
možnosti
Foto

I44v74a69n 79M73a93r51e26k

26. 11. 2012 20:13

Vydržel jsem to číst zhruba do poloviny a poté jsem to vzdal,vy asi musíte být velký suverén  ? ! ? !  Rv ;-(

1 0
možnosti
PP
  • Počet článků 346
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2269x
Jsem normálně ujetý rockér. Vystudovaný chemik. Zajímám se o hudbu a vše kolem ni. Ale taky mě nenechává chladným dění ve společnosti. Hlavně ti političtí vyžírkové.