Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Zavadejici, snadno se libici text, ze ktereho je citit, ze autor tohoto "desatera" bude patrne nejakym zpusobem zhrzeny umelec nebo spravedlivy svazak :-)) ..... generalizovat se da vsechno .. samozrejme i tohle .... ale proc???

1 4
možnosti
PP

A ty hraješ v jakém pajzlu? ;-D Potrefená husa vždy kejhá.;-D

2 0
možnosti
RN

R52o15m28a29n70a 41N87.

9. 5. 2013 0:18

:D :D velmi hezky shrnuto, takové kapely mi vysloveně pijí krev. Recenzuji jednu hudební soutěž a takhle jsem se vykecávala s jedním frontmanem. Týpek se mě snažil co nejrychleji odbýt, aby se mohl jít fotit se čtrnáctkama. Jediný, co mi v tu chvíli projelo hlavou, bylo: tak sorry za to, že ti dělám promo...

4 2
možnosti
MI

Trefné a přesné. Netýká se ale pouze rockových kapel, toto jde napříč žánry.

6 0
možnosti
Foto

Jo, styl se mění, blbci jsou stejní

6 0
možnosti
  • Počet článků 346
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2269x
Jsem normálně ujetý rockér. Vystudovaný chemik. Zajímám se o hudbu a vše kolem ni. Ale taky mě nenechává chladným dění ve společnosti. Hlavně ti političtí vyžírkové.