Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

No u BLS jde spis i o to, ze to neni jen jednotvarna hudba o trech akordech kde po prvnim poslechu muzu zazpivat uplne vsechno...Kazdopadne podobny odliv lidi byl i u Devina Townsenda a to je teprv srandista a s lidma to umi jako malo kdo...Tohle proste jen neni hudba pro typickeho navstevnika MoRu, ktery se chce bavit, vypit spoustu piva a pak si zarvat na nejakou proflaknutou kapelu...a samozrejme nic proti tomu...I ja si tam vzdycky najdu nejakou takovou kapelu a jeji hitovky tam pak rvu dokud muzu mluvit :D

0 0
možnosti
JF

Mrzí mě , že jsem se tam letos nedostal...Zakk Wylde je moje krevní skupina:-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 346
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2269x
Jsem normálně ujetý rockér. Vystudovaný chemik. Zajímám se o hudbu a vše kolem ni. Ale taky mě nenechává chladným dění ve společnosti. Hlavně ti političtí vyžírkové.