Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Foto

L34a12d46i26s20l22a91v 66V23ě70t34v93i48č62k80a 4463606974575

R^

0/0
15.11.2015 16:01

V78o25k49o26u32n 31V71l33a22d17i26m54i20r 8362748979808

O pomerech v techto firmach ci kraji nic nevim, cili se k tomu nebudbu vyjadrovat. Ale zaujala mne veta o praci na pase, kde delnici vykonavaji 10 let ten samy pohyb.

Nezlobte se na mne, ale to by musela ta firma 10 let vyrabet ten samy vyrobek.

To by brzo zbankrotovala. To i ta socialisticka Skoda sve embecko za tech 35 let co ho vyrabela ho nekolikrat obmenila.

+1/−2
14.11.2015 16:19

J67a38k30u37b 60K28n57e12c92h97t47o98v28s17k16ý 3930166921492

pane, firma, která v česku vyrábí autosedačky pro hyundai pr oNošovice dělá tady už 8 let ty autosedačky. A jejich typ je pořád stejný...pořád ty samé pohyby a přece nekrachuje. Vlastní zkušenost s touto firmou.

+2/0
14.11.2015 21:48

V83o85k23o94u47n 88V78l59a96d25i23m67i72r 8632108779328

Opravdu? Ja si myslel, ze ten Hyundai kazde dva roky dela u vozu Facelifting a kazde ctyri roky prichazi s novym modele. Pochybuji, ze by ty stare sedacky pasovaly i do noveho modelu. Outomobilky obvykle podle zkusenosti meni i drive ruzne komponenty.

0/−1
14.11.2015 22:44
Foto

J77a29k28u95b 91S24v38o33b33o33d92a 9983202606144

a mění se tímto i pohyb člověka? ... málokdy. .. většinou se změní senzorika, pohyb robota, kroutící moment nebo se přidá Svar. člověk stejně a vždy dělá stejný pohyb

+1/0
16.11.2015 9:58

J42a35k24u94b 54K42n81e48c81h68t60o85v78s39k74ý 3450286381822

samozřejmě, že nového modelu je pozměněn skelet sedaček. Ale ty díly ze kterých vzniká skelet jsou v podstatě jedno a to samé. když je stroj svařuje, tak do něj dáváte stejně jako u starého typu. Pořád ty stejné pohyby. Jen tvar mají trochu jiný, jen je práce pořád to samé.

0/0
16.11.2015 19:28

O26l85d74ř52i90c71h 83H71r24e64j84s59e85m64n19o35u 6472493144337

Přesně tak. Tímto se jen podporuje novodobé otroctví. A argumenty některých chytráků, kteří tvrdí, že Češi jsou líní pracovat. Podotýkám, že pochopitelně, za takovou almužnu a za takových nedůstojných podmínek. Takže souhlasím, že přínos takových průmyslových zón není žádný, není-li přímo záporný.

+3/−1
14.11.2015 13:39

O88l95d79ř46i37c41h 37H59r92e58j87s74e70m36n44o27u 6672823324337

Přesně tak. Tímto se jen podporuje novodobé otroctví a argumenty některých hňupů, kteří tvrdí, že Češi jsou líní pracovat. Podotýkám, že za almužnu a za nedůstojných podmínek.

0/0
14.11.2015 13:35

V69o70k67o83u95n 18V73l30a69d14i37m94i23r 8152928299158

Netusim, kolik ti delnici vydelavaji. Ale v Mladoboleslavske Skodovce si rozhodne nestezuji.

Vim, ze VW mel zajem koupit i nejakou tovarnu na nakladaky, proc mu nebyla nabidnuta Tatra?

0/0
14.11.2015 16:28

J38a24r58a 43R34a77n64k 1761206889591

Takze nemaji zadne odbory?

0/0
14.11.2015 22:15



Jak šel čas s blogy iDNES.cz?

Žebříčky



Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.