Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Foto

L36a35d57i46s82l61a74v 80V22ě80t68v67i15č85k54a 4953236254135

R^

0/0
15.11.2015 16:01

V43o20k78o82u46n 79V84l58a47d45i85m33i35r 8402948689718

O pomerech v techto firmach ci kraji nic nevim, cili se k tomu nebudbu vyjadrovat. Ale zaujala mne veta o praci na pase, kde delnici vykonavaji 10 let ten samy pohyb.

Nezlobte se na mne, ale to by musela ta firma 10 let vyrabet ten samy vyrobek.

To by brzo zbankrotovala. To i ta socialisticka Skoda sve embecko za tech 35 let co ho vyrabela ho nekolikrat obmenila.

+1/−2
14.11.2015 16:19

J12a44k58u23b 25K11n93e81c75h80t80o74v95s27k82ý 3490306441302

pane, firma, která v česku vyrábí autosedačky pro hyundai pr oNošovice dělá tady už 8 let ty autosedačky. A jejich typ je pořád stejný...pořád ty samé pohyby a přece nekrachuje. Vlastní zkušenost s touto firmou.

+2/0
14.11.2015 21:48

V57o52k21o65u97n 12V37l45a35d57i43m36i19r 8262828929778

Opravdu? Ja si myslel, ze ten Hyundai kazde dva roky dela u vozu Facelifting a kazde ctyri roky prichazi s novym modele. Pochybuji, ze by ty stare sedacky pasovaly i do noveho modelu. Outomobilky obvykle podle zkusenosti meni i drive ruzne komponenty.

0/−1
14.11.2015 22:44
Foto

J65a89k27u19b 83S10v69o97b14o83d51a 9273132826144

a mění se tímto i pohyb člověka? ... málokdy. .. většinou se změní senzorika, pohyb robota, kroutící moment nebo se přidá Svar. člověk stejně a vždy dělá stejný pohyb

+1/0
16.11.2015 9:58

J94a74k21u28b 90K77n60e20c86h64t67o34v41s54k70ý 3570226331152

samozřejmě, že nového modelu je pozměněn skelet sedaček. Ale ty díly ze kterých vzniká skelet jsou v podstatě jedno a to samé. když je stroj svařuje, tak do něj dáváte stejně jako u starého typu. Pořád ty stejné pohyby. Jen tvar mají trochu jiný, jen je práce pořád to samé.

0/0
16.11.2015 19:28

O82l40d26ř20i72c51h 50H67r93e28j85s27e32m73n39o41u 6442153634127

Přesně tak. Tímto se jen podporuje novodobé otroctví. A argumenty některých chytráků, kteří tvrdí, že Češi jsou líní pracovat. Podotýkám, že pochopitelně, za takovou almužnu a za takových nedůstojných podmínek. Takže souhlasím, že přínos takových průmyslových zón není žádný, není-li přímo záporný.

+3/−1
14.11.2015 13:39

O98l15d78ř40i53c25h 75H38r53e42j35s38e93m96n98o73u 6772633474767

Přesně tak. Tímto se jen podporuje novodobé otroctví a argumenty některých hňupů, kteří tvrdí, že Češi jsou líní pracovat. Podotýkám, že za almužnu a za nedůstojných podmínek.

0/0
14.11.2015 13:35

V50o20k65o91u11n 47V45l59a12d22i35m52i58r 8302158779608

Netusim, kolik ti delnici vydelavaji. Ale v Mladoboleslavske Skodovce si rozhodne nestezuji.

Vim, ze VW mel zajem koupit i nejakou tovarnu na nakladaky, proc mu nebyla nabidnuta Tatra?

0/0
14.11.2015 16:28

J85a66r56a 74R21a24n60k 1911566339341

Takze nemaji zadne odbory?

0/0
14.11.2015 22:15



NOVÝ KODEX BLOGERA

Petice

Jaké jsou novinky kromě Politické arény? Podívat se můžete tady.

Žebříčky



Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.