Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Foto

P96a97v60e10l 17T69a83š51e41k 2589552173658

Autor článku vůbec netuší o čem vlastně píše. Pokud vezmu v potaz povolenou maximální rychlost, ano je 80km/h. Drtivá většina kamionu má nastavený omezovač na rychlost 85 až 89 km/h a inteligentními policajty je tolerována v celé Evropě.

Když nebudu polemizovat nad tím, jak autor zjistil rychlost onoho kamionu ve článku (většina pubescentů ví, že rychloměry v autech ukazují o něco víc, než je skutečná rychlost), tak pokud kamion skutečně pojede oněch 90km/h, tak jak je možné, že jej 99% osobních aut předjíždí ačkoliv je u nás povolena max rychlost 90km/h ??? Takže gauneři jsou vlastně všichni.

Mám spíš pocit, že autor článků patří mezi skupinu duševně nemocných, co se snaží řidiče kamionu a autobusů vychovávat tím, že je vybržďuje a omezuje pomalou jízdou např 70 - 75 km/h tam kde nejde předjíždět a kde je volno, tak zrychlí na 90km/h

Dostal nabídku na svezení s kamionem a kdyby měl koule, tak to přijme, jenže on to neudělá, na to klidně vsadím svou penzi.

A to že řidiči kamionu nejsou kontrolování, to je další nesmysl, naopak konroly jsou proti minulosti mnohonásobně vyšší a to jak ze strany Policie, tak Cení správy, Inspekce dopravy a taky zaměstnavatelů jak pomocí GPS, tak digitálními tachografy. A právě tyto kontroly a zvýšený stres a zodpovědnost jsou příčinou vyšší nehodovosti a taky důvodu, proč je nedostatek řidičů.

Ps: Co označení TIR na kamionu znamená autor určitě netuší a už vůbec ne, co vše musí jeho řidič znát.

+3/−1
27.12.2015 22:07
Foto

L20e64o14n16t74ý90n18a 69C46h26v39á68t88a49l80o50v87á 1383475776

Přesně tak, autor rychlost kamionů nejspíš jen odhaduje, i při správném změření by byla rychlost o pět km v hodině vyšší na úrovni možné chyby měření. A i kdyby to nebyla jen chyba, tak se opravdu svět nezboří a kolem silnic nepotečou potoky krve, ani se tam nebudou válet mrtvoly, pokud většina pojede o pět km v hodině víc.

Navíc si autor vůbec neumí představit, že řidiči kamionů nemají zrovna na růžích ustláno. Je to poměrně vyčerpávající práce právě proto, že většina ostatních řidičů vůbec nechápe, že řízení kamionu je zcela odlišné od řízení osobáku. O kontrolách a nesmyslně přísných pravidlech ani nemluvě.

A nakonec všichni užíváme výhod rozšířené kamionové dopravy. Na to autor zapomněl úplně. Ona totiž ta auta/jogurty/rajčata/banány/foťáky/telefony/tašky na střechy a dalších tisíc věcí nepřiletělo do obchoďáku za rohem samo. Nějaký kamioňák je tam navezl, často napříč Evropou, nezřídka odněkud z přístavu. Nejspíš i noťas, na kterém autor napsal svůj článek, přivezl nějaký kamioňák odněkud z přístavu. Možná nás mírně brzdí na silnicích, ale rozhodně přispívají nemalou měrou ke zvýšenému pohodlí našeho života.

+3/0
28.12.2015 1:17

J14i77ř23í 23R16u50č84k92a 1556350246749

Pane Tašek. Doplňte si vzdělání. Na dálnicích v ČR smí osobní auta a dodávky jet 130 km/hod. Píši o dálnicích, což je v článku několikrát řečeno a ne o okresních silnicích.:-/

Pokud se jedná o měření rychlosti kamionu. Každý ví, že tachometr ukazuje + 10%. Z toho poučujte někoho jiného. Ale jestli mám na svém tachometru 95 km/hod a odečtu z toho 10 %, tak rychlost je vyšší než 85 km/hod.

+1/−1
28.12.2015 11:04
Foto

P93a10v33e37l 62T80a41š40e14k 2149792673918

Pane Ručka, vdělání si doplňovat nemusím, spíš se nad sebou zamyslete Vy. V článku nebylo uvedeno, že incident se odehrál na dálnici. Z toho co nyní tvrdíte vyplývá, že jste se asi snažil souběžnou jízdou změřit rychlost kamionu a zřejmě jste se mu dostal do mrtvého úhlu. Pokud by jste jel Vaši povolenou rychlostí, tak by se vám to nestalo.

Malá radá nejen pro Vás, ale i pro ostatní řidiče, pokud v jeho zpětném zrcátku nevidíte jeho obličej, tak on Vás taky nevidí. Zkuste se tímto jednoduchým pravidlem řídit a uvidíte, že bede zase o něco bezpečněji.

Ps: A pokud na ně nebudete gestikulovat "Cornuto" , tak oni Vám nebudou ukazovat fakáče. Je to prosté.

+1/−1
28.12.2015 15:07
Foto

L20e66o87n43t63ý13n21a 77C13h86v96á50t97a65l89o96v61á 1443315506

Těch 10 % neplatí vždy a u každého tachometru. Zkuste někdy měřit rychlost jinak a porovnejte s tachometrem. Zlé jazyky tvrdí, že některé tachometry jsou nastaveny, aby ukazovaly vyšší rychlost, ale i tak jsou nastaveny na ideální podmínky, takže závisí například na tom, jak máte nahuštěné pneumatiky, apod.

0/0
28.12.2015 23:34

J45i67ř65í 22K28o69b55y96l42á72k 3336193304125

...je to 50/50....ale jinak s těmi kontrolami ....nejsi daleko od pravdy...a mnoho mocných policistů bude Tvůj názor považovat za výkřik do tmy...jenom, kdyby se psalo konkrétně, ani tak se možná :-/nechytnou za nos...

0/0
27.12.2015 12:46
Foto

L48u61k50a39s 52Z24m46i71z16i13k 8812383950898

Autore, žiješ v trochu jiné realitě. Kamion který nezastaví policie v CZ, může klidně zastavit 100m za hranicema v PL, kdekoli v D nebo jinde v EU. Určitě je tvoje statistika policejních kontrol nepřesná. Navíc u nás je za hrubé porušení udělena kauce až 100 tisíc (hojně využívaná v plné výši) a do doby zaplacení je kamion zajištěn tak jako jinde v EU.

+2/0
27.12.2015 9:23

P44e77t69r 81B38ý32č33e54k 2545684722179

http://petrbycek.blog.idnes.cz/c/477728/jak-je-to-s-ridici-z-povolani.html .. Tak si počtěte jak "lehké" to řidiči z povolání mají.

+1/−1
27.12.2015 1:11

I15v77o 14Š79v77e75c 8480597142488

XAutorovi lze dát plus zejména za to, že vcelku přesně popsal reálný stav. Ještě by se měl zamyslet, proč to tak je, komu tento stav a nepořádek v dopravě nejvíce vyhovuje a už bude doma;-);-);-)

0/0
26.12.2015 15:28

L66a19d29i84s78l39a64v 82N82á31d78v21o29r72n90í93k 6864955577926

...odpovím na titulek.....

...dle mého ne...rouhodně ne všichni...maximálně nějaký zlomek...ale ten bude statisticky ...ve vztahu k celkovému počtu každé konkrétní skupiny...nejspíš odpovídat průměru....

...jinými slovy...stejné procento prasat, debilů a pomatenců...se vyskytuje i mezi ostatními řidiči....

+7/−1
26.12.2015 13:23

V91o77k32o46u45n 42V90l37a36d43i78m91i51r 8762678499968

Ba i cyklisty a chodci.

0/0
26.12.2015 20:48

L59a91d68i70s71l47a93v 95N84á15d23v84o89r79n90í65k 6214695447716

...v tom nelze než..... s vámi souhlasit.....

+1/−1
26.12.2015 21:34

M83i52r86e11k 37B49u13c39h36t43í61k 7329924444939

Mně docela u kamioňáků vadí souběžná jízda v levém pruhu v uzavřených osadách. Například trasa Zlín - Otrokovice a zpět. Jedná se hlavně o zdržování dopravy rozjíždění na světelných křižovatkách, kterých je zde přehršle.

+1/0
26.12.2015 12:27

M37i85r31e54k 83B35u60c39h29t15í46k 7569524234809

Do textu jsem zapomněl napsat slůvko "při".

0/0
26.12.2015 12:28

J80i42ř94í 64H54u71č90k40o 7316670180666

Jsem řidič z povolání, kamioňák, který sedí za volantem více jak 30 let a má najeto přes 3 miliony km bez nehody. Patřím mezi zakládající členy Sdružení řidičů CZ z.s. a i mezi zakládající členy nově vznikající organizace AidT. Aby pan autor vůbec věděl o čem píše, dávám mu tuto nabídku: vezmu Vás na týdenní cestu kamionem po českých a evropských silnicích, a potom z toho můžete napsat blog se svými zážitky. Přijímáte moji nabídku?

+7/−1
26.12.2015 12:02

Č62e33s81t29m50í95r 51P14o43š65t85o18l21k53a 2322816633804

Hm, proč by měl. Napiště blog Vy o slušných kamioňácích, pokud nějaké znáte.

+1/−8
26.12.2015 12:28

J96i88ř57í 55H10u65č66k48o 7716130950636

Těch slušných znám tisíce. A ta nabídka byla určena autorovi blogu, nikoliv Vám, proto mně vcelku překvapuje, že na to reagujete, ačkoliv se Vás to netýká ani omylem.

+4/−1
26.12.2015 12:47

V62o46k26o72u37n 57V10l64a50d14i47m79i25r 8932348839218

Neprehanejte. Jiste ze jsou i slusni, ale ti Jake Autor popisuje jsou holt napadani. On stejne inteligentnejsiho jedouciho ridic jako ten popisovany v kamionu neni tak napadny. A mi osobne jdou na nervy kamionaci kteri se Cpou se svou obludou na okrsku KDE se stezi vyhnou dva osobaky, jen aby usetrili litr nafty.

+1/−1
26.12.2015 20:47
Foto

I31v89a36n 59D34ř78í59n21e61k 5673252798787

čestná nabídka, jen jestli jí autor přijme

+1/−1
26.12.2015 13:57

J91i54ř49í 79H28u69č44k82o 7956320270236

To už záleží na něm. Nechci zde vést diskuzi, která by byla plná emocí z obou stran. Dávám autorovi šanci si vše ověřit v reálném životě.

+1/−1
26.12.2015 15:36

A75n58n19a 42V60e75s81e55l26á 3819760461390

Bloger psal hlavně o zahraničních kamioňácích .

+1/0
26.12.2015 21:35

J83i86ř15í 20R69u42č29k84a 1576580966989

Děkuji za vcelku vstřícnou nabídku. Být pánem svého času, tak naskakuji ihned dělat reportáž. Určitě by to bylo poučné a zajímavé, hlavně tedy objevné.

Asi jste blog špatně četl. Je věnovaný hlavně polským kamioňákům, kteří udělali za poslední rok v ČR marasu až až. Pár příkladu: polský kamion v Karviné 23. července, 13. prosince - polský kamion ve Frýdku - Místku, 22. července - polský kamion ve Studénce. A zde bych mohl určitě pokračovat dál...

0/−1
27.12.2015 14:59
Foto

P95a34v88e10l 25T97a72š23e82k 2749682273598

O Polských řidičích a nehodách na přejezdech není v článku ani slovo, tak proč LŽEŠ ???

Je tam zmínka o Litevci , jinak nic konkrétně.

Co se týče nehod na přejezdech, ty jsou takřka každý den jak ze strany chodců, cyklistů, osobních aut, tak i kamionu. Chybují všichni, jen o těch ostatních se tak moc nepíše, protože hejsou pro novináře tak zajímavé. Nikoho tím ale neomlouvám, naopak by za vjetí na přejezd na červenou měly být vyšší tresty, pokuta je pro mnoho lidí malý trest.

0/0
27.12.2015 22:23



NOVÝ KODEX BLOGERA

Petice

Jaké jsou novinky kromě Politické arény? Podívat se můžete tady.

Žebříčky



Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.