Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Foto

P54a69v84e49l 17T56a86š83e32k 2979562363788

Autor článku vůbec netuší o čem vlastně píše. Pokud vezmu v potaz povolenou maximální rychlost, ano je 80km/h. Drtivá většina kamionu má nastavený omezovač na rychlost 85 až 89 km/h a inteligentními policajty je tolerována v celé Evropě.

Když nebudu polemizovat nad tím, jak autor zjistil rychlost onoho kamionu ve článku (většina pubescentů ví, že rychloměry v autech ukazují o něco víc, než je skutečná rychlost), tak pokud kamion skutečně pojede oněch 90km/h, tak jak je možné, že jej 99% osobních aut předjíždí ačkoliv je u nás povolena max rychlost 90km/h ??? Takže gauneři jsou vlastně všichni.

Mám spíš pocit, že autor článků patří mezi skupinu duševně nemocných, co se snaží řidiče kamionu a autobusů vychovávat tím, že je vybržďuje a omezuje pomalou jízdou např 70 - 75 km/h tam kde nejde předjíždět a kde je volno, tak zrychlí na 90km/h

Dostal nabídku na svezení s kamionem a kdyby měl koule, tak to přijme, jenže on to neudělá, na to klidně vsadím svou penzi.

A to že řidiči kamionu nejsou kontrolování, to je další nesmysl, naopak konroly jsou proti minulosti mnohonásobně vyšší a to jak ze strany Policie, tak Cení správy, Inspekce dopravy a taky zaměstnavatelů jak pomocí GPS, tak digitálními tachografy. A právě tyto kontroly a zvýšený stres a zodpovědnost jsou příčinou vyšší nehodovosti a taky důvodu, proč je nedostatek řidičů.

Ps: Co označení TIR na kamionu znamená autor určitě netuší a už vůbec ne, co vše musí jeho řidič znát.

+3/−1
27.12.2015 22:07
Foto

L46e58o70n57t59ý77n52a 84C73h13v29á42t31a97l39o54v80á 1543515566

Přesně tak, autor rychlost kamionů nejspíš jen odhaduje, i při správném změření by byla rychlost o pět km v hodině vyšší na úrovni možné chyby měření. A i kdyby to nebyla jen chyba, tak se opravdu svět nezboří a kolem silnic nepotečou potoky krve, ani se tam nebudou válet mrtvoly, pokud většina pojede o pět km v hodině víc.

Navíc si autor vůbec neumí představit, že řidiči kamionů nemají zrovna na růžích ustláno. Je to poměrně vyčerpávající práce právě proto, že většina ostatních řidičů vůbec nechápe, že řízení kamionu je zcela odlišné od řízení osobáku. O kontrolách a nesmyslně přísných pravidlech ani nemluvě.

A nakonec všichni užíváme výhod rozšířené kamionové dopravy. Na to autor zapomněl úplně. Ona totiž ta auta/jogurty/rajčata/banány/foťáky/telefony/tašky na střechy a dalších tisíc věcí nepřiletělo do obchoďáku za rohem samo. Nějaký kamioňák je tam navezl, často napříč Evropou, nezřídka odněkud z přístavu. Nejspíš i noťas, na kterém autor napsal svůj článek, přivezl nějaký kamioňák odněkud z přístavu. Možná nás mírně brzdí na silnicích, ale rozhodně přispívají nemalou měrou ke zvýšenému pohodlí našeho života.

+3/0
28.12.2015 1:17

J63i82ř25í 45R72u32č57k15a 1816370646839

Pane Tašek. Doplňte si vzdělání. Na dálnicích v ČR smí osobní auta a dodávky jet 130 km/hod. Píši o dálnicích, což je v článku několikrát řečeno a ne o okresních silnicích.:-/

Pokud se jedná o měření rychlosti kamionu. Každý ví, že tachometr ukazuje + 10%. Z toho poučujte někoho jiného. Ale jestli mám na svém tachometru 95 km/hod a odečtu z toho 10 %, tak rychlost je vyšší než 85 km/hod.

+1/−1
28.12.2015 11:04
Foto

P80a22v13e66l 26T17a61š55e98k 2969792653658

Pane Ručka, vdělání si doplňovat nemusím, spíš se nad sebou zamyslete Vy. V článku nebylo uvedeno, že incident se odehrál na dálnici. Z toho co nyní tvrdíte vyplývá, že jste se asi snažil souběžnou jízdou změřit rychlost kamionu a zřejmě jste se mu dostal do mrtvého úhlu. Pokud by jste jel Vaši povolenou rychlostí, tak by se vám to nestalo.

Malá radá nejen pro Vás, ale i pro ostatní řidiče, pokud v jeho zpětném zrcátku nevidíte jeho obličej, tak on Vás taky nevidí. Zkuste se tímto jednoduchým pravidlem řídit a uvidíte, že bede zase o něco bezpečněji.

Ps: A pokud na ně nebudete gestikulovat "Cornuto" , tak oni Vám nebudou ukazovat fakáče. Je to prosté.

+1/−1
28.12.2015 15:07
Foto

L16e84o57n57t38ý50n52a 15C79h24v63á43t35a84l36o29v46á 1123455476

Těch 10 % neplatí vždy a u každého tachometru. Zkuste někdy měřit rychlost jinak a porovnejte s tachometrem. Zlé jazyky tvrdí, že některé tachometry jsou nastaveny, aby ukazovaly vyšší rychlost, ale i tak jsou nastaveny na ideální podmínky, takže závisí například na tom, jak máte nahuštěné pneumatiky, apod.

0/0
28.12.2015 23:34

J61i18ř94í 71K38o73b92y95l57á66k 3126583794655

...je to 50/50....ale jinak s těmi kontrolami ....nejsi daleko od pravdy...a mnoho mocných policistů bude Tvůj názor považovat za výkřik do tmy...jenom, kdyby se psalo konkrétně, ani tak se možná :-/nechytnou za nos...

0/0
27.12.2015 12:46
Foto

L46u98k56a53s 86Z22m77i10z96i48k 8322903320348

Autore, žiješ v trochu jiné realitě. Kamion který nezastaví policie v CZ, může klidně zastavit 100m za hranicema v PL, kdekoli v D nebo jinde v EU. Určitě je tvoje statistika policejních kontrol nepřesná. Navíc u nás je za hrubé porušení udělena kauce až 100 tisíc (hojně využívaná v plné výši) a do doby zaplacení je kamion zajištěn tak jako jinde v EU.

+2/0
27.12.2015 9:23

P35e61t94r 44B28ý30č53e76k 2625844102759

http://petrbycek.blog.idnes.cz/c/477728/jak-je-to-s-ridici-z-povolani.html .. Tak si počtěte jak "lehké" to řidiči z povolání mají.

+1/−1
27.12.2015 1:11

I59v19o 32Š57v61e84c 8550287882298

XAutorovi lze dát plus zejména za to, že vcelku přesně popsal reálný stav. Ještě by se měl zamyslet, proč to tak je, komu tento stav a nepořádek v dopravě nejvíce vyhovuje a už bude doma;-);-);-)

0/0
26.12.2015 15:28
Foto

L88a58d58i35s66l61a21v 55N49á47d51v67o69r94n70í66k 6404585217696

...odpovím na titulek.....

...dle mého ne...rouhodně ne všichni...maximálně nějaký zlomek...ale ten bude statisticky ...ve vztahu k celkovému počtu každé konkrétní skupiny...nejspíš odpovídat průměru....

...jinými slovy...stejné procento prasat, debilů a pomatenců...se vyskytuje i mezi ostatními řidiči....

+7/−1
26.12.2015 13:23

V46o71k52o20u61n 68V77l49a86d47i45m13i45r 8152718469858

Ba i cyklisty a chodci.

0/0
26.12.2015 20:48
Foto

L91a62d91i65s16l45a62v 34N90á48d36v85o93r54n95í16k 6284825277156

...v tom nelze než..... s vámi souhlasit.....

+1/−1
26.12.2015 21:34

M47i73r96e82k 71B68u11c11h47t32í63k 7339344804479

Mně docela u kamioňáků vadí souběžná jízda v levém pruhu v uzavřených osadách. Například trasa Zlín - Otrokovice a zpět. Jedná se hlavně o zdržování dopravy rozjíždění na světelných křižovatkách, kterých je zde přehršle.

+1/0
26.12.2015 12:27

M95i28r14e40k 35B89u85c70h29t50í62k 7919924484969

Do textu jsem zapomněl napsat slůvko "při".

0/0
26.12.2015 12:28

J26i32ř54í 40H47u28č64k19o 7926460440606

Jsem řidič z povolání, kamioňák, který sedí za volantem více jak 30 let a má najeto přes 3 miliony km bez nehody. Patřím mezi zakládající členy Sdružení řidičů CZ z.s. a i mezi zakládající členy nově vznikající organizace AidT. Aby pan autor vůbec věděl o čem píše, dávám mu tuto nabídku: vezmu Vás na týdenní cestu kamionem po českých a evropských silnicích, a potom z toho můžete napsat blog se svými zážitky. Přijímáte moji nabídku?

+7/−1
26.12.2015 12:02

Č86e68s84t13m61í23r 16P10o86š23t51o90l25k61a 2132776423194

Hm, proč by měl. Napiště blog Vy o slušných kamioňácích, pokud nějaké znáte.

+1/−8
26.12.2015 12:28

J76i18ř62í 50H15u40č78k92o 7426290400196

Těch slušných znám tisíce. A ta nabídka byla určena autorovi blogu, nikoliv Vám, proto mně vcelku překvapuje, že na to reagujete, ačkoliv se Vás to netýká ani omylem.

+4/−1
26.12.2015 12:47

V20o93k90o38u97n 11V44l47a10d78i85m48i19r 8132798629258

Neprehanejte. Jiste ze jsou i slusni, ale ti Jake Autor popisuje jsou holt napadani. On stejne inteligentnejsiho jedouciho ridic jako ten popisovany v kamionu neni tak napadny. A mi osobne jdou na nervy kamionaci kteri se Cpou se svou obludou na okrsku KDE se stezi vyhnou dva osobaky, jen aby usetrili litr nafty.

+1/−1
26.12.2015 20:47
Foto

I85v25a86n 76D83ř68í35n97e45k 5623532348677

čestná nabídka, jen jestli jí autor přijme

+1/−1
26.12.2015 13:57

J79i85ř69í 76H12u57č10k86o 7626110420936

To už záleží na něm. Nechci zde vést diskuzi, která by byla plná emocí z obou stran. Dávám autorovi šanci si vše ověřit v reálném životě.

+1/−1
26.12.2015 15:36

A18n97n31a 23V41e12s60e25l77á 3559140521420

Bloger psal hlavně o zahraničních kamioňácích .

+1/0
26.12.2015 21:35

J35i34ř64í 40R62u48č89k23a 1426970986789

Děkuji za vcelku vstřícnou nabídku. Být pánem svého času, tak naskakuji ihned dělat reportáž. Určitě by to bylo poučné a zajímavé, hlavně tedy objevné.

Asi jste blog špatně četl. Je věnovaný hlavně polským kamioňákům, kteří udělali za poslední rok v ČR marasu až až. Pár příkladu: polský kamion v Karviné 23. července, 13. prosince - polský kamion ve Frýdku - Místku, 22. července - polský kamion ve Studénce. A zde bych mohl určitě pokračovat dál...

0/−1
27.12.2015 14:59
Foto

P41a10v31e62l 38T33a24š54e81k 2759702143838

O Polských řidičích a nehodách na přejezdech není v článku ani slovo, tak proč LŽEŠ ???

Je tam zmínka o Litevci , jinak nic konkrétně.

Co se týče nehod na přejezdech, ty jsou takřka každý den jak ze strany chodců, cyklistů, osobních aut, tak i kamionu. Chybují všichni, jen o těch ostatních se tak moc nepíše, protože hejsou pro novináře tak zajímavé. Nikoho tím ale neomlouvám, naopak by za vjetí na přejezd na červenou měly být vyšší tresty, pokuta je pro mnoho lidí malý trest.

0/0
27.12.2015 22:23



Jak šel čas s blogy iDNES.cz?

Žebříčky



Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.