Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Foto

P43a85v56e40l 62T32a36š27e26k 2569452413168

Autor článku vůbec netuší o čem vlastně píše. Pokud vezmu v potaz povolenou maximální rychlost, ano je 80km/h. Drtivá většina kamionu má nastavený omezovač na rychlost 85 až 89 km/h a inteligentními policajty je tolerována v celé Evropě.

Když nebudu polemizovat nad tím, jak autor zjistil rychlost onoho kamionu ve článku (většina pubescentů ví, že rychloměry v autech ukazují o něco víc, než je skutečná rychlost), tak pokud kamion skutečně pojede oněch 90km/h, tak jak je možné, že jej 99% osobních aut předjíždí ačkoliv je u nás povolena max rychlost 90km/h ??? Takže gauneři jsou vlastně všichni.

Mám spíš pocit, že autor článků patří mezi skupinu duševně nemocných, co se snaží řidiče kamionu a autobusů vychovávat tím, že je vybržďuje a omezuje pomalou jízdou např 70 - 75 km/h tam kde nejde předjíždět a kde je volno, tak zrychlí na 90km/h

Dostal nabídku na svezení s kamionem a kdyby měl koule, tak to přijme, jenže on to neudělá, na to klidně vsadím svou penzi.

A to že řidiči kamionu nejsou kontrolování, to je další nesmysl, naopak konroly jsou proti minulosti mnohonásobně vyšší a to jak ze strany Policie, tak Cení správy, Inspekce dopravy a taky zaměstnavatelů jak pomocí GPS, tak digitálními tachografy. A právě tyto kontroly a zvýšený stres a zodpovědnost jsou příčinou vyšší nehodovosti a taky důvodu, proč je nedostatek řidičů.

Ps: Co označení TIR na kamionu znamená autor určitě netuší a už vůbec ne, co vše musí jeho řidič znát.

+3/−1
27.12.2015 22:07
Foto

L91e10o88n16t80ý89n26a 61C70h36v72á15t20a47l23o13v73á 1553905706

Přesně tak, autor rychlost kamionů nejspíš jen odhaduje, i při správném změření by byla rychlost o pět km v hodině vyšší na úrovni možné chyby měření. A i kdyby to nebyla jen chyba, tak se opravdu svět nezboří a kolem silnic nepotečou potoky krve, ani se tam nebudou válet mrtvoly, pokud většina pojede o pět km v hodině víc.

Navíc si autor vůbec neumí představit, že řidiči kamionů nemají zrovna na růžích ustláno. Je to poměrně vyčerpávající práce právě proto, že většina ostatních řidičů vůbec nechápe, že řízení kamionu je zcela odlišné od řízení osobáku. O kontrolách a nesmyslně přísných pravidlech ani nemluvě.

A nakonec všichni užíváme výhod rozšířené kamionové dopravy. Na to autor zapomněl úplně. Ona totiž ta auta/jogurty/rajčata/banány/foťáky/telefony/tašky na střechy a dalších tisíc věcí nepřiletělo do obchoďáku za rohem samo. Nějaký kamioňák je tam navezl, často napříč Evropou, nezřídka odněkud z přístavu. Nejspíš i noťas, na kterém autor napsal svůj článek, přivezl nějaký kamioňák odněkud z přístavu. Možná nás mírně brzdí na silnicích, ale rozhodně přispívají nemalou měrou ke zvýšenému pohodlí našeho života.

+3/0
28.12.2015 1:17

J39i25ř42í 18R72u29č85k87a 1576980496719

Pane Tašek. Doplňte si vzdělání. Na dálnicích v ČR smí osobní auta a dodávky jet 130 km/hod. Píši o dálnicích, což je v článku několikrát řečeno a ne o okresních silnicích.:-/

Pokud se jedná o měření rychlosti kamionu. Každý ví, že tachometr ukazuje + 10%. Z toho poučujte někoho jiného. Ale jestli mám na svém tachometru 95 km/hod a odečtu z toho 10 %, tak rychlost je vyšší než 85 km/hod.

+1/−1
28.12.2015 11:04
Foto

P77a49v43e98l 72T48a20š43e94k 2459382743188

Pane Ručka, vdělání si doplňovat nemusím, spíš se nad sebou zamyslete Vy. V článku nebylo uvedeno, že incident se odehrál na dálnici. Z toho co nyní tvrdíte vyplývá, že jste se asi snažil souběžnou jízdou změřit rychlost kamionu a zřejmě jste se mu dostal do mrtvého úhlu. Pokud by jste jel Vaši povolenou rychlostí, tak by se vám to nestalo.

Malá radá nejen pro Vás, ale i pro ostatní řidiče, pokud v jeho zpětném zrcátku nevidíte jeho obličej, tak on Vás taky nevidí. Zkuste se tímto jednoduchým pravidlem řídit a uvidíte, že bede zase o něco bezpečněji.

Ps: A pokud na ně nebudete gestikulovat "Cornuto" , tak oni Vám nebudou ukazovat fakáče. Je to prosté.

+1/−1
28.12.2015 15:07
Foto

L59e57o79n36t54ý26n29a 98C96h29v79á12t27a33l90o76v89á 1913855396

Těch 10 % neplatí vždy a u každého tachometru. Zkuste někdy měřit rychlost jinak a porovnejte s tachometrem. Zlé jazyky tvrdí, že některé tachometry jsou nastaveny, aby ukazovaly vyšší rychlost, ale i tak jsou nastaveny na ideální podmínky, takže závisí například na tom, jak máte nahuštěné pneumatiky, apod.

0/0
28.12.2015 23:34

J15i47ř98í 12K68o78b19y61l94á30k 3986813604915

...je to 50/50....ale jinak s těmi kontrolami ....nejsi daleko od pravdy...a mnoho mocných policistů bude Tvůj názor považovat za výkřik do tmy...jenom, kdyby se psalo konkrétně, ani tak se možná :-/nechytnou za nos...

0/0
27.12.2015 12:46
Foto

L92u41k70a37s 98Z51m52i96z47i25k 8752803710308

Autore, žiješ v trochu jiné realitě. Kamion který nezastaví policie v CZ, může klidně zastavit 100m za hranicema v PL, kdekoli v D nebo jinde v EU. Určitě je tvoje statistika policejních kontrol nepřesná. Navíc u nás je za hrubé porušení udělena kauce až 100 tisíc (hojně využívaná v plné výši) a do doby zaplacení je kamion zajištěn tak jako jinde v EU.

+2/0
27.12.2015 9:23

P51e18t16r 32B37ý19č23e89k 2775694742589

http://petrbycek.blog.idnes.cz/c/477728/jak-je-to-s-ridici-z-povolani.html .. Tak si počtěte jak "lehké" to řidiči z povolání mají.

+1/−1
27.12.2015 1:11

I95v30o 26Š46v37e86c 8690567942908

XAutorovi lze dát plus zejména za to, že vcelku přesně popsal reálný stav. Ještě by se měl zamyslet, proč to tak je, komu tento stav a nepořádek v dopravě nejvíce vyhovuje a už bude doma;-);-);-)

0/0
26.12.2015 15:28

L34a47d93i48s23l39a65v 36N81á27d69v13o38r67n20í84k 6914815317286

...odpovím na titulek.....

...dle mého ne...rouhodně ne všichni...maximálně nějaký zlomek...ale ten bude statisticky ...ve vztahu k celkovému počtu každé konkrétní skupiny...nejspíš odpovídat průměru....

...jinými slovy...stejné procento prasat, debilů a pomatenců...se vyskytuje i mezi ostatními řidiči....

+7/−1
26.12.2015 13:23

V82o74k16o82u15n 24V20l76a68d79i89m47i82r 8572698919918

Ba i cyklisty a chodci.

0/0
26.12.2015 20:48

L71a82d41i72s17l66a45v 90N85á45d34v63o15r68n86í80k 6884185287326

...v tom nelze než..... s vámi souhlasit.....

+1/−1
26.12.2015 21:34

M83i71r54e59k 75B87u98c68h10t20í46k 7949364524289

Mně docela u kamioňáků vadí souběžná jízda v levém pruhu v uzavřených osadách. Například trasa Zlín - Otrokovice a zpět. Jedná se hlavně o zdržování dopravy rozjíždění na světelných křižovatkách, kterých je zde přehršle.

+1/0
26.12.2015 12:27

M73i63r82e90k 88B69u58c50h19t50í88k 7869904804289

Do textu jsem zapomněl napsat slůvko "při".

0/0
26.12.2015 12:28

J60i72ř96í 46H42u95č93k42o 7136170550986

Jsem řidič z povolání, kamioňák, který sedí za volantem více jak 30 let a má najeto přes 3 miliony km bez nehody. Patřím mezi zakládající členy Sdružení řidičů CZ z.s. a i mezi zakládající členy nově vznikající organizace AidT. Aby pan autor vůbec věděl o čem píše, dávám mu tuto nabídku: vezmu Vás na týdenní cestu kamionem po českých a evropských silnicích, a potom z toho můžete napsat blog se svými zážitky. Přijímáte moji nabídku?

+7/−1
26.12.2015 12:02

Č94e58s92t15m88í50r 85P94o91š28t59o77l22k42a 2822676673934

Hm, proč by měl. Napiště blog Vy o slušných kamioňácích, pokud nějaké znáte.

+1/−8
26.12.2015 12:28

J69i47ř95í 12H73u13č98k42o 7206240660186

Těch slušných znám tisíce. A ta nabídka byla určena autorovi blogu, nikoliv Vám, proto mně vcelku překvapuje, že na to reagujete, ačkoliv se Vás to netýká ani omylem.

+4/−1
26.12.2015 12:47

V82o95k39o76u52n 60V67l64a92d93i72m31i50r 8472408249788

Neprehanejte. Jiste ze jsou i slusni, ale ti Jake Autor popisuje jsou holt napadani. On stejne inteligentnejsiho jedouciho ridic jako ten popisovany v kamionu neni tak napadny. A mi osobne jdou na nervy kamionaci kteri se Cpou se svou obludou na okrsku KDE se stezi vyhnou dva osobaky, jen aby usetrili litr nafty.

+1/−1
26.12.2015 20:47
Foto

I73v11a34n 93D17ř14í81n94e94k 5263822908327

čestná nabídka, jen jestli jí autor přijme

+1/−1
26.12.2015 13:57

J42i12ř98í 61H50u17č26k54o 7766880720946

To už záleží na něm. Nechci zde vést diskuzi, která by byla plná emocí z obou stran. Dávám autorovi šanci si vše ověřit v reálném životě.

+1/−1
26.12.2015 15:36

A72n28n10a 64V86e93s38e97l17á 3259170611350

Bloger psal hlavně o zahraničních kamioňácích .

+1/0
26.12.2015 21:35

J87i11ř23í 93R61u38č35k62a 1936410316239

Děkuji za vcelku vstřícnou nabídku. Být pánem svého času, tak naskakuji ihned dělat reportáž. Určitě by to bylo poučné a zajímavé, hlavně tedy objevné.

Asi jste blog špatně četl. Je věnovaný hlavně polským kamioňákům, kteří udělali za poslední rok v ČR marasu až až. Pár příkladu: polský kamion v Karviné 23. července, 13. prosince - polský kamion ve Frýdku - Místku, 22. července - polský kamion ve Studénce. A zde bych mohl určitě pokračovat dál...

0/−1
27.12.2015 14:59
Foto

P34a91v62e35l 15T78a37š16e92k 2529262873668

O Polských řidičích a nehodách na přejezdech není v článku ani slovo, tak proč LŽEŠ ???

Je tam zmínka o Litevci , jinak nic konkrétně.

Co se týče nehod na přejezdech, ty jsou takřka každý den jak ze strany chodců, cyklistů, osobních aut, tak i kamionu. Chybují všichni, jen o těch ostatních se tak moc nepíše, protože hejsou pro novináře tak zajímavé. Nikoho tím ale neomlouvám, naopak by za vjetí na přejezd na červenou měly být vyšší tresty, pokuta je pro mnoho lidí malý trest.

0/0
27.12.2015 22:23



Žebříčky



Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.