Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
TP

T65o71m43á33š 45P82í31c28l

17. 8. 2016 23:11

Jeden z důvodů, proč mě fotbal přestal zajímat. Chci vidět nafintěné manekýny z Itálie, protivně pečlivé Němce, hopsající Angličany, hračičkující Španěly a tak dále. Náhodné výběry hrající náhodně pod jednou vlajkou mě absolutně nezajímají.

0 0
možnosti
IS

Počet rodilých Keňanů v dresu Turecka na mistrovství Evropy v atletice je rovněž ukázkový.;-) Sport je prostě disciplína, ve které se globalizaci daří asi nejlépe. Rozhodují přirozené dispozice a peníze. Nové občanství je formalitou. V jiných sportech to nefunguje. Například takové sumo.:-)

0 0
možnosti
Foto

A jste si jist s tim sumo nebo predpokladate, protoze o tom sportu mnoho nevite? ;-)

0 0
možnosti
PK

P48a89v63e12l 87K48u16l37a

11. 7. 2016 7:27

V jednom se mýlíte obrovsky. V tom, že nejste rasista.

6 8
možnosti
Foto

Na rozdil od nekterych jsem pana autora asi pochopil. Vse je o penezich a tak se asi nevyplaci si vychovavat domaci kadry. Ja nevim nakolik jsou jmenovani hraci obcany Francie nebo Portugalska. Dost o tom ale pochybuju.

1 3
možnosti
JZ

Vazeny Martine Braune (cesky Hnedy), protoze nevite nakolik jsou jmenovani hraci (kteri?) obcany Francie nebo Portugalska, proto si dovoluji Vas poucit: Kazdy sportovec, clen kterehokoliv narodniho muzstva, musi mit obcanstvi statu, ktery reprezentuje!

1 0
možnosti
Foto

Umí vůbec Gebre Selassie Kde domov můj?

1 0
možnosti
PK

Když jsem byl mladý tak si pamatuji na jediného evropského černocha - nebožtíka Eusebia, Portugalce z Mozambiku. Možná bílí už nechtějí podstupovat gladiátorský styl života ale Francie by asi bez Negroes lepší mančaft nepostavila. Ale asi tomu dotyčné země napomáhají s rychlým udělováním občanství. Nebylo to sice ve fotbale ale vzpomínám si jak najednou mělo neatletické Dánsko skvělého běžce na osmistovku, samozřejmě černého Keňana.

0 0
možnosti
MB

Jen doplním, že ani za Rusko nehráli čistokrevní rusové měli tam naturalizovaného němce

1 0
možnosti
DT

Tak jest, ale prej se narodil na Ukrajine, tehdy v Sovetskem svazu, takze uplne v pohode..

0 0
možnosti
DT

A ještě jedna věc.. Koukněte se na tým Francie, který vyhrál EURO 2000! Jen uvedu pár jmen:

Lilian Thuram -

Marcel Desailly

Patrick Vieira

Zinédine Zidane - to je původem Alžířan, nekecám!!!

Thierry Henry

Sylvain Wiltord - gol ve finále

David Trézéguet - gol ve finale

0 0
možnosti
DT

Nechápu, jak jste mohl zapomenout v Portugalsku na Pepeho. To je totiž Brazilec, který portugalské občanství přijal v roce 2007, protože by si v té době v Brazílii nekopnul... Ale buď Vám to nevadí, nebo jste se nechal zmáct jeho ne úplně černou kůží...

A co se týče té neznalosti hymny... Viděl jsem takřka všechny zápasy EURA a teď vzpomínám na čtvrtfinále Francie s Islandem, kde si ti černí pěkně zazpívali, až jsem si říkal, jaký je to rozdíl, oproti těm našim pěnám!

2 0
možnosti
JR

Děkuji za upozornění. Opraveno. Pepe mi nějak vypadl ze seznamu, ale původně jsem ho tam měl.

Jinak článek není o tom, že za tyhle týmy hrají nějací černoši, ale o tom, že jakákoliv země, která na to má, si koupí jakéhokoliv hráče na světě.

Proč nehraje fotbalista narozený na Mali nebo Kapverdách za svou zemi, která má taky fotbalové mužstvo? Proč se všichni cpou do Evropy? Pro peníze. Tady to fakt není o barvě pleti.

Kdo to chtěl pochopit, pochopil, kdo ne, jeho slepota.

0 0
možnosti
Foto

Tohle jsem řešil, když mi bylo 15 let, pak jsem tak nějak pochopil, že svět není jednoduchý

3 0
možnosti
  • Počet článků 346
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2269x
Jsem normálně ujetý rockér. Vystudovaný chemik. Zajímám se o hudbu a vše kolem ni. Ale taky mě nenechává chladným dění ve společnosti. Hlavně ti političtí vyžírkové.