Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

J76a54n 67N38o72v67á98k

14. 1. 2019 10:24

Pro zvyšování bodů za malé přestupky taky nejsem, ale ani pro nějaké kategorie řidičů s různými limity bodů.

Nic nebrání balíkářům používat handsfree, telefon v ruce držet opravdu nemusí.

A pochybuju, že by některý dostal pokutu za 40m popojíždění bez pásů.

0 0
možnosti

Z toho článku jsem nabyl pocitu, že profesionální řidiče někdo nutí držet telefon v ruce za jízdy a překračovat povolenou rychlost.

0 0
možnosti

To co píšete nijak nevysvětluje absurdní systém České pošty. Například balíkáři nedoručují doporučené psaní, protože je musí doručovat listonošky. Zajisté uznáte, že ne všechny doporučené psaní váží 0.1 Kg. Je spousta věcí, které dokáži zabalit tak, že mají rozměr do výšky 5ti cm, abych mohl balík poslat jako doporučené psaní za nějakých 66 Kč. 10 takových balíků je v batohu listonošky už 20 Kg.

Nejde jen jen o doporučené psaní. Cenné psaní má podobný charakter balení a max hmotnost 2 Kg. Doporučený balíček maximální hmotnost 2 Kg. To všechno doručují listonošky.

Takže buďte rád, že jezdíte autem a nechodíte kilometry s 30 Kg v ruce.

0 0
možnosti

Váš příspěvek má jednu zásadní chybu!! Pošta tyto služby slibuje, nabízí a nechá si je zaplatit - a přitom na to podle vás nemá kapacity. Tak ať veřejně prohlásí, že to nebude dělat anebo bude dělat jen v nějaké omezené míře, nebude brát tolik dotací od státu a hotovo.

3 0
možnosti
Foto

Za mobil u ucha za volantem bych bral řidičák ihned.

3 2
možnosti

J43i66r25k69a 60N49o13v49á87k

13. 1. 2019 21:43

no když už jste to přirovnání použil, tak bych připomněl, že profesionální sportovci mají obvykle přísnější pravidla než amatéři a ne naopak.

0 1
možnosti

balík do ruky - hovadina. stejně to doručují v absolutně nesmyslný časy

1 0
možnosti

Hm, na tohle téma jsem si před pár lety vyměnil pár mailů se šéfem pošty pro střední čechy. Vysvětlil jsem mu, že mi je jako zákazníkovi úplně jedno jaké má pošta personální problémy, že mě taky nikdo nezaplatí za práci kterou neodvedu...no, jednoduše řečeno jsem ho vyprudil.

A od té doby se mi neobjevil ve schránce jediný lístek s tím, že mám něco na poště. Takže ono to jak je vidět jde, když se chce (a je mi jedno že mají nejspíš balíkáři u mé adresy červený puntík s nelichotivým označením, hlavně že to funguje jak má).

1 3
možnosti

Nejlepší řešení je - nepoužívat služeb české pošty (pokud to jen trošku jde).

Aby člověk musel škemrat, aby dostal to, za co bylo zaplaceno mi přijde neuvěřitelné :-(:-(:-( a ponižující.

Když práci neodvedu, zakazník mi nezaplatí a nic s tím nenadělám. Ale jsou firmy, kde jim to projde !!!

Možná, kdyby se poště platilo až za odvedenou práci (jako jiným firmám) - to by možná i fungovalo ;-D;-D;-D.

0 0
možnosti

M95i44c48h59a48l 97H12a59u76f

13. 1. 2019 18:10

Jděte do háje, speciálně Česká pošta už mi pije krev. Zrovna tento pátek. Čekal jsem zásilku, balík do ruky. Oba s manželkou celý den doma, mobily zapnuté, domovní zvonek funkční. Samozřejmě že nic. A teď pozor. 18:27 mi přichází SMS, že jsem nebyl doma a že mi nebyl balík doručen a že ho mám na poště. Ve stejném smyslu dorazil i e-mail.

No nic, na to jsem zvyklý, u nás běžná praxe, pošta se ani o žádné doručení nepokusila. Ovšem dorazila další SMS (a mail), která mi už opravdu hnula žlučí. Ve 21:02 mi přišla druhá SMS, která mi sdělovala, že mi 11.1. budou doručovat zásilku. Chápete ? V devět večer mi přijde zpráva o tom, že mi toho dne budou něco doručovat, navíc až po té, co napíší, že se na mě vybodli. A ty mám litovat ?

7 0
možnosti

P84e57t61r 28B12r53o36ž

13. 1. 2019 16:56

Naprostý souhlas. Hlavně s myšlenkou, že profi řidiči by měli mít víc bodů.

A hned bych přidal:

Profesionální vrazi by měli mít jen poloviční sazbu trestu (aby byli brzo venku a mohli zase provozovat svoji pofidérní živnost).

Co je to, probůh, za snůšku blábolů? Že balíkáře dělají jen "blázni", nebo zoufalci? Že nejsou ? No a co?

Až budou mít dvojnásobné platy, budou stát na místo šoféra fronty. To, že "nejsou lidi" je jen a jen problém zaměstnavatelů. Když chci mít levnou balíkovou službu a neumím zaplatit řidiče, tak holt musím podnikat v jiném oboru, nebo nepodnikat vůbec.

5 1
možnosti

A přesně vy jste ten příklad profesionálního stěžovatele, který ihned, jak Česká pošta zdraží doručení balíků na 500 Kč, budete nahlas řvát, že jsou to nehorázní zloději. A jak se ty balíkovky zruší, tak budete nejhlasitější, že vám nikdo nechce dovést křeslo k PC, protože všechny balíkovky to zabalily, protože byly neschopné.

1 5
možnosti
  • Počet článků 346
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2269x
Jsem normálně ujetý rockér. Vystudovaný chemik. Zajímám se o hudbu a vše kolem ni. Ale taky mě nenechává chladným dění ve společnosti. Hlavně ti političtí vyžírkové.