Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

kongolese

Byl to maniodepresivni magor, a chtel se dostat

do klubu 27. To se mu povedlo, a jinak po nem nic tak velkolepyho nezustalo, krome jedny zblbly generace teenagers...

0/0
13.4.2010 12:16

zabijack

Re: Byl to maniodepresivni magor, a chtel se dostat

bych chtel videt co velkolepyho zustane po tobe. ;-);-D gumoRv!!

0/0
14.4.2010 20:31

antonio seruti

nic proti Kurtovi

ale když člověk slyšel Smells like teen spirit, sednul si z toho na zadek. Super. Pak slyšel třeba Lithium. Dobrý. Pak třetí a čtvrtou a zjistil, že celá Nirvana je vlastně jen takovej kolovrátek. Škoda mladýho kluka, ale jako kapela jsou dost přeceňovaný.

0/0
8.4.2010 14:13

opeth

Re: nic proti Kurtovi

R^

0/0
10.4.2010 10:51

bosorrka

Re: nic proti Kurtovi

R^R^

0/0
13.4.2010 19:04

Lumenn-verya

Jen pár faktických nedostatků

Možná je jich tam více, ale mě uhodili do očí dva - Kurt Cobain se nezastřelil na střeše garáže, ale ve skleníku za svým domem a dopis, který ležel u jeho těla, nebyl pro Courtney, ale pro jeho imaginárního přítele Bodaha.

A jinak - všechno nejlepší k tvým smrtozeninám, Kurte:)

0/0
7.4.2010 16:29

laser-man

Re: Jen pár faktických nedostatků

Tak máme asi každý jiný zdroj. A každý zdroj dodává jiné info. Zde: http://lifestyle.iloveindia.com/lounge/kurt-cobain-1469.html je v posledním odstavci jasně napsáno, že byl zastřelen v pokoji nad garáži a dopis psal manželce. Totéž je řečeno ve videu, jehož odkaz je o pár řádku níž. Tak co s tím?

0/0
7.4.2010 21:39

laser-man

Re: Jen pár faktických nedostatků

A zde ještě jedno video: http://www.youtube.com/watch?v=rdiGJo7gjM8&feature=related , kde jsou i fotky mrtvého Cobaina i s místem činu! Je to v pokoji na střeše garáže. Takže co vy na to?

0/0
7.4.2010 21:48

opeth

Re: Jen pár faktických nedostatků

umite aspon trochu anglicky? video je o tom, ze ta fotka je podvod

0/0
10.4.2010 10:57

1000101110100101

Re: Jen pár faktických nedostatků

Proč se prostě neshodnout na tom, že se odpravil jeden z mnoha feťáků, který byl známější než ty statisíce jiných díky faktu, že tupé stádo ovcí potřebuje modly až tak moc, že je dělá z kdekterého komedianta? I když na druhou stranu - tenhle alespoň nebyl pedofilní. Snad.

0/0
10.4.2010 14:13

cunkys

Prestiž

Jo, Never Mind byla jízda. Ale jinak bych si z prototypů Cobainova ražení do trenek ucvrnkávat moc nechtěl. A nebylo žádnou náhodou, že kupříkladu jeho pódiový šatník, ta nedbalá elegance, ze které byli jeho obdivovatelé z řad vrstevníků tak paf, to byla značka na značce. Jo, prej boj proti komerci ;-D 

0/0
6.4.2010 1:47

Peyrac

Byl tak křehký-až to na světě nevydržel. Je ho škoda :-(

0/0
5.4.2010 21:15

1000101110100101

Re: Byl tak křehký-až to na světě nevydržel. Je ho škoda :-(

Ony ty žíly křehnou, když to tam šviháš moc pod tlakem, pravda...

0/0
10.4.2010 14:14

xxx!

Díky za vzpomnínku

Kurt byl prostě bohém a jeho hudba je nesmrtelná. A ač by málokdo řešil věci jako on, tak když si přečtete knížku těžší než nebe, svým způsobem ho i chápete - on žil prostě v jiných dimenzích.

0/0
5.4.2010 19:32

kongolese

Re: Díky za vzpomnínku

...v tech zije mozna ted...:-P

0/0
13.4.2010 12:20

Neserte mě

.

Měli byste psát více objektivněji, na jednu stranu Kurt sice slávu nenáviděl ale to až v době kdy byl slavný, předtím než byl slavný toužil být velice slavný. Stejně tak jako s těma penězma, když měl miliony dolarů klidně do kamer prohlašoval, že peníze moc nepotřebuje a že kazí charakter, ale když se Nevermind začalo dobře prodávat přinutil studio aby on měl 75% a Grohl a Novoselic dohromady 25 % peněz z prodaných nahrávek. Předtím měl 50% a Grohl a Novoselic dohromady 50%. Stejně tak, když si stěžoval přátelům že na ho na MTV pouští až moc často, a pak po nocích telefonoval do MTV proč jeho vidoklipy nepouští častěji. Kurt byla osobnost plná protikladů, to je důležité si uvědomit.

0/0
5.4.2010 19:22

ignorantka

dik, ze jste si vzpomnel

dovoluji si upresnit, ze nejtvorivejsi obdobi Nirvany je spojeno s hudebni a umeleckou scenou hl. mesta Washingtonu Olympia, kde clenove kapely a jejich pratele zili...do Seattlu se odstehovali, az se stali slavnymi...pisete-li o Nevermind...Spells Like Teen Spirit, neopomnela bych zminit velmi dulezitou zenu Tobi Vail, zakladatelku Riot Grrl, punkacku, muzikantku, mimo jine Bikini Kill... a Cobainovu muzu a pritelkyni...;-)

0/0
5.4.2010 17:39

Dispute

Mám hudbu Nirvany rád, ale ničení na pódiu je nihilismus :-(

0/0
5.4.2010 12:10

Livrak

Re: Mám hudbu Nirvany rád, ale ničení na pódiu je nihilismus :-(

Pleteš se a velmi, v tom je právě úplně neco jiného, je v tom právě ten vzdor vůči mravnímu úpadku a protest vůči všem těm komerčním šmejdům co jim jde jen o prachy a jsou schopny uděla ze všeho hnůj.

0/0
5.4.2010 12:13

laser-man

Re: Mám hudbu Nirvany rád, ale ničení na pódiu je nihilismus :-(

souhlas!

0/0
5.4.2010 12:16

Peyrac

Ten úpadek z ničení věcí skončil jeho sebezničením !

0/0
5.4.2010 22:49

1000101110100101

Re: Mám hudbu Nirvany rád, ale ničení na pódiu je nihilismus :-(

Hmm, a to by člověk řekl, že možná bude účinnější být sám nekomerční a ne taková komerční sračka, za kterou se táhnou davy...

.

...ale jo, chápu. Tyhle kydy o boji s kdečím jsou přece posledním argumentem tam, kde už to není možné okecat jinak.

0/0
10.4.2010 14:18

plooton

...Kurt never dies...

http://www.youtube.com/watch?v=rJSj_gRZXnA&feature=related

http://www.youtube.com/watch?v=4aHueh7kqAk&feature=related

...., anyway!!!

0/0
5.4.2010 11:06

steve007

Co má tento článek za smysl?

Shrnutí z různých knih,  článků a encyklopedií..... co to má za smysl? Proč to píše?

0/0
5.4.2010 11:03

akiller

Re: Co má tento článek za smysl?

R^

0/0
5.4.2010 11:18

Mokasina Alan

Re: Co má tento článek za smysl?

Kurt Cobain svým životem a hudbou vyjádřil něco co dokážou vnímat a cítí miliony lidí po celém světě. Kdybych měl já napsat co to bylo, řekl bych toto: Byl to člověk, který, ačkoli to za jeho tvrdou, ale i křehkou slupkou není hned poznat, chtěl být jednoduše šťastný. Zoufale se mu to nedařilo, ale snažil se o to. Nešlo mu v první řadě o peníze nebo slávu nebo o moc. Pro mě je to silný příběh, který ještě čeká na to, aby ho někdo rozklíčoval, proto mi tenhle článek nevadí a jsem za něj docela i rád. Tak to by možná mohla být odpověď na vaši otázku, jaký má tento článek smysl. Nevím, možná ne.

0/0
5.4.2010 11:24

steve007

Re: Co má tento článek za smysl?

Tak jinak: co má za smysl ten článek, když nepřináší žádnou původní myšlenku. Co je tam psáno znám z knih, časopisů atd. Takhle jsem to myslel. Jinak že Nirvana patřído dějin hudby, o to se nepřu, s tím plně souhlasím.

0/0
5.4.2010 14:27

laser-man

Re: Co má tento článek za smysl?

...a TV reklamy;-D

0/0
5.4.2010 14:47

Mokasina Alan

Re: Co má tento článek za smysl?

No tak na to je odpověď myslím jednoduchá. Zaprvé každý to nezná a za druhé je to prostě připomenutí, jak už tu někdo psal. Homér taky nenapsal žádnou původní myšlenku, jen zapsal to co už slyšel.. tím chci říct že otázka původnosti je stejně křehká. Stejný materiál se dá v jiné situaci využít znovu a jinak, např, teď.

Spíš by mě zajímalo proč (jestli teda ano) vám to vadí. Ze zkušenosti mám pocit, že někteří lidé (a neříkám, že nutně vy) nemají z nějakého důvodu rádi, když se jim na "jejich "Kurta Cobaina" sahá, nebo když "jejch" Kurtu Cobainovi někdo "jiný" rozumí. Podle mě to je zrovna u něj způsobené právě tím, že je pro nás symbolem nepochopení jednotlivce druhými, takže my si ho s částí nás, která je nepochopená (pokud takovou máme) rádi ztotožňujeme a projektujeme se do něj. A "nám přece nikdo doopravdy nerozumí". the end

0/0
5.4.2010 17:36

Neserte mě

Re: Co má tento článek za smysl?

V podstatě máte pravdu.

0/0
5.4.2010 12:06

Livrak

Re: Co má tento článek za smysl?

A proč né, je to připomenutí že 16 let ......, to číst nemusíš.

0/0
5.4.2010 12:18

Fumu

Pane,

těm Kobejnům snad vymřela celá rodina!

0/0
5.4.2010 10:32

Charliealpha

Lidí jako on je spousta, jen je málokdo zná.

Zhruba za měsíc tomu bude dva roky od sebevraždy dvacetiletého baskytaristy z jedné jablonecké kapely, který se zabil společně se svojí kamarádkou na protest proti současnému společenskému klimatu v České republice.

0/0
5.4.2010 10:29

orinka3

Re: Lidí jako on je spousta, jen je málokdo zná.

tohle já neuznávám. Jak píšeš, beztak o tom nikdo neví, tak k čemu to gesto vlastně bylo? Užitečnější je zůstat naživu a něco konkrétního dělat.

0/0
5.4.2010 10:35

Mokasina Alan

Re: Lidí jako on je spousta, jen je málokdo zná.

Myslím, že se nezabil na protest proti něčemu. Každopádně to dělat neměl.

0/0
5.4.2010 11:29

Neserte mě

Re: Lidí jako on je spousta, jen je málokdo zná.

Nemůžete srovnávat nějakýho NO NAME baskytaristu s K.D.Cobainem.

0/0
5.4.2010 12:04

nejchytrejsi

Re: Lidí jako on je spousta, jen je málokdo zná.

:))) tak to je zatim nejoriginalejsi veta zdejsich obdivovatelu kurta, bojovnika proti demoralizovany a penezi zkazeny spolecnosti, "Nemůžete srovnávat nějakýho NO NAME baskytaristu s K.D.Cobainem" :)

0/0
5.4.2010 18:49

krysodlak pizmovy

Cobain je me mladi

Kdyz se zasebevrazdil, tak jsem byl prave na gymplu. Nirvanu jsme tehdy poslouchali na intru jeste predtim, nez se zabil a tehdy nebyl nijak moc slavny. Masove slavnym se stal az po sve smrti.

0/0
5.4.2010 10:20

akiller

Re: Cobain je me mladi

Já byl zrovna na střední škole, když se zastřelil ;-D A řekl bych, že slavný byl i předtím, ale máš pravdu v tom smyslu, že jeho duch stále žije jen díky způsobu smrti

0/0
5.4.2010 11:19

Fanthom007

Re: Cobain je me mladi

Nebyl slavny pred smrti? To jste mel zrejme velmi omezene informace, jinak byste podobny nesmysl do sveta vypustil tezko ;-D

0/0
5.4.2010 11:22

cunkys

Re: Cobain je me mladi

No von byl před gymplem na intru ;-D

0/0
6.4.2010 1:51

akiller

re

Velmi mě baví lidé, kteří se rozepisují o Cobainově povaze ;-D Vy dva jste zcela jistě byli jedna ruka, co? Stránek zabývajících se Nirvanou je na internetu mnoho, tak proč ne na blogu na Idnes R^ A zmiňované video, kdy začali hrát Rape me a přešli na Lithium, je na youtube taky, stačí jen trochu hledat.

Takže příště více nápaditosti a méně hovadin !!!!!!

0/0
5.4.2010 8:49

laser-man

Re: re

akillere. Odkaz na to video v článku je. Stačí kliknout na skladbu Lithium v druhém odstavci. Jinak kdo si dneska vzpomněl na toto smutné datum? A ještě jedna maličkost. Rád bych si přečetl tvé duchaplné články:-)

0/0
5.4.2010 8:55

orinka3

Re: re

no vida, nebýt toho blogu, nevzpomněla bych si. Přitom jsem z nich byla v 80. letech celá pryč. Vždycky jsem si říkala, že oni jsou ti obětní beránci, protože za naštvaného člověka tu frustraci vyřvávají oni. Kurta je náramná škoda, ale zas si ho člověk pamatuje mladého. Při jeho způsobu života by se asi přílišného věku nedožil. Každému je souzeno něco jiného, já piju kafe, bojuju s váhou a počítačem...

0/0
5.4.2010 9:11

Livrak

Re: re

Kurt byl osobnost jak blázen, kdoví jak by vypadal dneska, možná někde schovanej, nebo kdoví. Dnešní svět je úplně zamořen tím, co on nenáviděl.

0/0
5.4.2010 9:13

Fumu

Re: re

Těžkej pozér !:-/

0/0
12.4.2010 23:10

akiller

Re: re

Pokud tam je, tak se omlouvám, neklikl jsem na každý odkaz. Denně umře spousta lidí a osobnost Cobaina mi přijde silně přeceňována. Ne snad, že by nebyla zajímavá, ale podobně zajímavých lidí je spousta... V podstatě jsem toho názoru, že kdyby se nezastřelil, bo ho někdo zastřelil, tak by si na něj tolik lidí asi nevzpomnělo :-/

0/0
5.4.2010 9:20

Mokasina Alan

Re: re

Nevím jestli je podobně zajímavých lidí spousta, asi ano. Ale tenhle si určitě pozornost zasluhuje. Byla to velká osobnost, ačkoli rozporuplná. Jsem rád, že ho tu někdo připomněl, to jak je v článku charakterizován podle mě není nic proti ničemu. Rozhodně jeho odkaz není v tom, že by měl někdo napodobit ty jeho špatné stránky, ano měl je, ale inspirující je to, že šel do všeho naplno a ačkoli písně nirvány jsou jednoduché, měl hudebního génia.

0/0
5.4.2010 9:40

orinka3

Re: re

myslíš to jako "kdo se nezastřelil, jakoby nežil?";-D

0/0
5.4.2010 10:36

akiller

Re: re

nene, takhle to nemyslím ;-D jak jsem to myslel, je z textu patrné :-)

0/0
5.4.2010 11:10







Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz