Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
ME

steve007

5. 4. 2010 11:03
Co má tento článek za smysl?

Shrnutí z různých knih,  článků a encyklopedií..... co to má za smysl? Proč to píše?

0 0
možnosti
JN

akiller

5. 4. 2010 11:18
Re: Co má tento článek za smysl?

R^

0 0
možnosti
F

Fumu

5. 4. 2010 10:32
Pane,

těm Kobejnům snad vymřela celá rodina!

0 0
možnosti
C

Charliealpha

5. 4. 2010 10:29
Lidí jako on je spousta, jen je málokdo zná.

Zhruba za měsíc tomu bude dva roky od sebevraždy dvacetiletého baskytaristy z jedné jablonecké kapely, který se zabil společně se svojí kamarádkou na protest proti současnému společenskému klimatu v České republice.

0 0
možnosti

orinka3

5. 4. 2010 10:35
Re: Lidí jako on je spousta, jen je málokdo zná.

tohle já neuznávám. Jak píšeš, beztak o tom nikdo neví, tak k čemu to gesto vlastně bylo? Užitečnější je zůstat naživu a něco konkrétního dělat.

0 0
možnosti
KP

krysodlak pizmovy

5. 4. 2010 10:20
Cobain je me mladi

Kdyz se zasebevrazdil, tak jsem byl prave na gymplu. Nirvanu jsme tehdy poslouchali na intru jeste predtim, nez se zabil a tehdy nebyl nijak moc slavny. Masove slavnym se stal az po sve smrti.

0 0
možnosti
JN

akiller

5. 4. 2010 11:19
Re: Cobain je me mladi

Já byl zrovna na střední škole, když se zastřelil ;-D A řekl bych, že slavný byl i předtím, ale máš pravdu v tom smyslu, že jeho duch stále žije jen díky způsobu smrti

0 0
možnosti
JN

akiller

5. 4. 2010 8:49
re

Velmi mě baví lidé, kteří se rozepisují o Cobainově povaze ;-D Vy dva jste zcela jistě byli jedna ruka, co? Stránek zabývajících se Nirvanou je na internetu mnoho, tak proč ne na blogu na Idnes R^ A zmiňované video, kdy začali hrát Rape me a přešli na Lithium, je na youtube taky, stačí jen trochu hledat.

Takže příště více nápaditosti a méně hovadin !!!!!!

0 0
možnosti
FP

forhend

5. 4. 2010 7:46
A pako, mi tam chybí...V úvodu...

0 0
možnosti
  • Počet článků 346
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2269x
Jsem normálně ujetý rockér. Vystudovaný chemik. Zajímám se o hudbu a vše kolem ni. Ale taky mě nenechává chladným dění ve společnosti. Hlavně ti političtí vyžírkové.