Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JS

flames828

6. 11. 2010 17:33
...

Hele kemo, na místě kaufu v mezříču si park pamatuješ jen stěží, protože tam byla dycky betonárka. Park je, byl a snad dejžtopánbů i bude až za kaufem. Jinak, welcome to VM city ;-D

0 0
možnosti
Q

qwazi

7. 11. 2010 7:55
Re: ...

Absolutní souhlas. Byla tam penelárna. A hnusná. O kaufu nediskutuju, nechodím tam. Hold, ty jejich levné ceny se někde projevit musí.

0 0
možnosti
MG

Gregorykeck

6. 11. 2010 17:18
To jste..

Cha cha to jste ještě nebyl na Slovenských hypernovách.Rozvážel jsem celej východ a možu říci že mám trauma když se vyslový Košice a jiné města kolem.

Skladníci jsou jak z jiné planety a kolikrát čekáte i dvě hodiny s balíčkem co má něco kolem dvou kylogramů.Bordel je všude a nejlepší na tom je že lidi kdyby tohle vyděly

přesto tam budou chodit na různé slevy.:-)

0 0
možnosti
JK

Viper1

6. 11. 2010 18:39
Re: To jste..

Si děláš srandu s tou češtinou, ne? ;-D;-D;-D;-D

0 0
možnosti
DC

Daniel Ch

6. 11. 2010 16:22
.

Tak nevím, já nemusel být ani vzadu u rampy abych usoudil jak to tam asi vypadá.

Ovoce a zelenina je 2 jakost (mnohdy hnije přímo na prodejní ploše) personál lze vidět i uvnitř (co čekat za ty peníze). Proto většina rozumných nakoupí jen zboží balené a dlouhodobé spotřeby.

0 0
možnosti
JR

laser-man

6. 11. 2010 16:38
Re: .

Prosím, zda-li by jste se mohl představit a něco o sobě napsat.

Anonym = zbabělec.

Pokud jste důchodce a bojíte se, že Vám sníží důchod, tak to Vás omlouvá.;-(

0 0
možnosti
MK

sarumánek

6. 11. 2010 15:41
vnitřní projekce

Psychologie nás učí, že člověk vidí svět takový, jaký je on sám. Když má někdo v sobě humus a jeho hlava je cradle of filth, připadá mu takové i okolí. Celý ten sáhodlouhý paskvil přitom není o ničem jiném, než že tenhle světem zhnusený rockový frajírek někde na někoho půl hodiny čekal (to se mi teda fakt ještě nestalo :) + zajímavý postřeh: prošlé zboží včetně zeleniny obchody vyhazují a likvidují, pročež to v této části skladu před odvozem zapáchá. No to jsou věci! Jo, ještě jsem zapomněl na další pozoruhodný postřeh, že kde jsou odpadky, tam jsou i hlodavci. Tyto všechny skvělé "objevy" se v hlavě milého rockera pozoruhodně smíchaly a vyplodily dojem, že kdo nakupuje v supermarketech, ten jí krysy nebo aspoň shnilou zeleninu ohlodanou potkany. Svatá prostoto, jeho myšlenkové pochody bych vskutku sdílet nechtěl.

0 0
možnosti
JR

laser-man

6. 11. 2010 15:55
Re: vnitřní projekce

Děkuji za kompliment -  mladík. Máte u mě panáka a pokud jste abstinent tak čokoládový pohár.

Uvedu Vás z omylu. Nešlo o prošlé zboží. Viditelně se jednalo o čerstvý návoz. Ale pokuď jste topmanažér z Kauflandu nebo důchodce, jehož týdenní nákupy směřují do Kauflandu, tak se Vám neomlouvám za to, co jsem viděl a zažil. 10 let jsem vlastnil síť prodejen, takže vím, o čem mluvím.

A nebojte. Nemstím se. Proč? Vím, co je to práce. A vím, jak to ve světě a v ČR chodí.:-P

0 0
možnosti
S

sámvelkýmao

6. 11. 2010 14:56
no

rozvoz po supermarketech to jsou medy.před lety jsem taky jezdil a vždy na vánoce se rozvážely vánoční ozdoby právě i do těchto marketů.takže vím,o čem ten pán píše a jestli je ten prostředníček určen personálu marketů,tak se srdečně připojuji....................

0 0
možnosti
JR

laser-man

6. 11. 2010 15:37
Re: no

Omyl. Není to prostředníček, ale prsteníček. A není určen personálu, ale všemu hrabavému;-D

0 0
možnosti
TN

nesro

6. 11. 2010 14:35
cradle of filth

Je to humus, ale trošku standard, takže to nemá cenu nějak více řešit.

A Daniho texty nejsou o takovémhle hnusu, vycházejí z gothické literatury, poezie, mytologie a hororů. Pokud je problém s angličtinou, tak přeložené texty jsou třeba tady: http://www.karaoketexty.cz/texty-pisni/cradle-of-filth-10423 ;-)

0 0
možnosti
MP

Genial

6. 11. 2010 14:00
30min

Jsi ztravil prijemnych 30minut. Ja tuhle vracel v OBI 3 palety 2,5 hodiny...

0 0
možnosti
JR

laser-man

6. 11. 2010 15:34
Re: 30min

A kolik jsi měl štací? Já jich mám běžně 40 a víc.

0 0
možnosti
LJ

lolek77

6. 11. 2010 13:00
To není vyjimka

Pracoval jsem na opravě zařízení ve zpracovně masných výrobků. Přijela tam kafilérka a já jsem nemohl donutit své spolupracovníky aby práci dokončili a musel jsem to udělat sám. Mistr výrobny to ocenil a na závěr mě nabídl rolku debrecínky. Tu jsem odmítl a drahnou dobu nejedl žádnou šunku a podobné výrobky. Dnes si to zase koupím. Co oči nevidí....;-D

0 0
možnosti
A

altas

6. 11. 2010 13:08
Re: To není vyjimka

CO se dělo? Přivezli mrtvoly sebrané po silnici a udělali z nich šunku?

0 0
možnosti
LH

Lady Humussprey

6. 11. 2010 12:29
Tady to vypadá na blogera žijícího doma v nepořádku

a jeho podvědomí strach, že se to jednou provalí, ho svádí k ukazování prstem na jiné. Už v evangeliu text kázání: Lk 6,37-42, stojí. Jak to, že vidíš třísku v oku svého bratra, ale trám ve vlastním oku nepozoruješ? Jak můžeš říci svému bratru: `Bratře, dovol, ať ti vyjmu třísku, kterou máš v oku´, a sám ve svém oku trám nevidíš? Pokrytče, nejprve vyjmi trám ze svého oka, a pak teprve prohlédneš, abys mohl vyjmout třísku z oka svého bratra.

0 0
možnosti
MV

Marobud Veliký

6. 11. 2010 12:31
Re: Tady to vypadá na blogera žijícího doma v nepořádku

Lady, ty budes dusevne nemocna

0 0
možnosti
N

nečekanývýstřik

6. 11. 2010 11:12
zbytky a schnilé věci jsou všude - i na tržnicích, jde jen

o to, aby se to nedostalo na pult.

Myšky máte i na polích  ... proto si zeleninu a ovoce máte taky doma umejt

0 0
možnosti
N

nečekanývýstřik

6. 11. 2010 11:13
za to schnilé se omlouvám

0 0
možnosti
  • Počet článků 346
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2269x
Jsem normálně ujetý rockér. Vystudovaný chemik. Zajímám se o hudbu a vše kolem ni. Ale taky mě nenechává chladným dění ve společnosti. Hlavně ti političtí vyžírkové.