Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
VT

čirokéz

6. 11. 2010 10:37
slabota

Zajed si nekdy na jatka.

0 0
možnosti
N

nečekanývýstřik

6. 11. 2010 10:26
to jste ještě nebyl vzadu v Mark

0 0
možnosti
N

nečekanývýstřik

6. 11. 2010 10:26
v Makru

tam se dějou věci;-D

0 0
možnosti
E

eNden

6. 11. 2010 10:00
Já tedy nevím,

ale je to asi obchod od obchodu. U nás je Kauflík v pořádku a ještě ke všemu je tam k dostání lepší ovoce zelenina než třeba v Hypernově. Ba naopak , alespoň u nás, je Hypernova čím dál horší ...:-)

0 0
možnosti
PH

petrph

6. 11. 2010 9:52
Jenomže ono to platí i obráceně

Objednáte si něco s dodáním zásilkovou službou, nikdo Vám nepotvrdí ani datum, prostě až zboží bude, možný čas dodání plus mínus od rána do večera, takže aby jste třeba celej tejden seděli v kanceláři nebo doma a říkali si, mají dovézt to zboží, tak to abych radši nešel ani na oběd nebo na poradu abych je nepromeškal..;-D

0 0
možnosti
OP

Bětka

6. 11. 2010 10:26
Re: Jenomže ono to platí i obráceně

zlaté přepravní společnosti, Českou poštu mám naproti domu,platím za doručení,ale balík si musím vyzvednout sama.Celý den je doma babička,ale pošťáci nezvoní,automaticky hážou lístek o uložení zásilky. A ještě do očí lžou,jak se snažili.

0 0
možnosti
MI

Xavon

6. 11. 2010 9:40
tak

Valmezský Kaufland je tímto bordelem proslulý

0 0
možnosti
M

miska-i

6. 11. 2010 18:26
Re: tak

Bohužel, je to pravda...tamní zaměstnanci, to je děs...;-( protože např. Kauf na Vsetíně je o něčem jiném (teda obchod,co se děje kdesi vzadu, nevím)...je to lidech - zaměstnancích, myslím si:-/

0 0
možnosti
JR

kulinek2

6. 11. 2010 9:27
co si chtěl, to máš

holt, to je ta svoboda a demokracie, kterou jste si vycinkali klíčemi - ruka trhu. Hlavně že zvedáš prostředníček. Komu je to určeno?;-D

0 0
možnosti
PF

Pej-ťa

6. 11. 2010 9:12
Pravda..

Vím přesně, o čem píšete. Když jsem jezdil u 'jisté' přepravní spol. ( http://fiser.blog.idnes.cz/c/159824/Ma-prace-u-DPD.html ), čekal jsem právě v Kauflandu v Táboře leckdy cca půl hodiny, aby si následně milostivě vzali třeba jen jeden balík z 15, které jsem mezitím ve snaze ušetřit čas vyskládal na rampu, abych je následně opět cpal do auta.. Co jsem viděl, jak se 'skladuje' třeba pečivo, nerad bych rozváděl.. Zdravím. P.F.

0 0
možnosti
A

altas

6. 11. 2010 9:09
No to je hnus

Ovem pochybuji, že v ostatních řetězcích to bude jiné. A někde člověk nakupovat musí

0 0
možnosti
  • Počet článků 346
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2269x
Jsem normálně ujetý rockér. Vystudovaný chemik. Zajímám se o hudbu a vše kolem ni. Ale taky mě nenechává chladným dění ve společnosti. Hlavně ti političtí vyžírkové.