Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Já bydlel v Ostravě jen přechodně, nějakých deset měsíců, než jsme se odstěhovali s přítelkyní do Práglu. Na Stodolní jsme spolu byli asi třikrát, z toho jednou na Silvestra a děkuji, už nikdy více. Je to skutečně tak, jak popisuje autor. Nejvíc mě dojímá zmíněný Boomerang, tam někdy byly koncerty? No tý brďo.... Teď je to neskutečný kutloch s opravdu ohavnými WC (na ženách ani nemají prkýnko na míse!), plný nezletilých maníků a mániček. Jo a vykradli mi tam batoh :-/

3 0
možnosti
PM

V začátcích byl Boomerang velmi dobrý hudební klub,ve kterém,jako jediném tady na severu Moravy,jsem si mohl k pivu poslechnout koncerty etno,world a jiné alternativní muziky(obvyklé spíše v čajovnách nebo na etnofestivalech).Tehdá měla s tímto klubem co dočinění organizátorka Colours Zlatka Holušová.Předpokládám,že už je to daleko mimo ní,snad z 15let jsem tam nebyl a soudě dle Vaší reakce už ani nemám důvod tam jít.Díky za "tip".:-)

0 0
možnosti
Foto

R^ Přesně tak to je! Ostraváci to moc dobře vědí, ale to momentálně nikoho nezajímá. Podle mnoha lidí je Stodolní plná opilých horníků a vypatlaných Baníkovců...

7 0
možnosti
  • Počet článků 346
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2269x
Jsem normálně ujetý rockér. Vystudovaný chemik. Zajímám se o hudbu a vše kolem ni. Ale taky mě nenechává chladným dění ve společnosti. Hlavně ti političtí vyžírkové.