Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Foto

P12a73v63e48l 89T95a48š19e17k 2729522833768

Autor článku vůbec netuší o čem vlastně píše. Pokud vezmu v potaz povolenou maximální rychlost, ano je 80km/h. Drtivá většina kamionu má nastavený omezovač na rychlost 85 až 89 km/h a inteligentními policajty je tolerována v celé Evropě.

Když nebudu polemizovat nad tím, jak autor zjistil rychlost onoho kamionu ve článku (většina pubescentů ví, že rychloměry v autech ukazují o něco víc, než je skutečná rychlost), tak pokud kamion skutečně pojede oněch 90km/h, tak jak je možné, že jej 99% osobních aut předjíždí ačkoliv je u nás povolena max rychlost 90km/h ??? Takže gauneři jsou vlastně všichni.

Mám spíš pocit, že autor článků patří mezi skupinu duševně nemocných, co se snaží řidiče kamionu a autobusů vychovávat tím, že je vybržďuje a omezuje pomalou jízdou např 70 - 75 km/h tam kde nejde předjíždět a kde je volno, tak zrychlí na 90km/h

Dostal nabídku na svezení s kamionem a kdyby měl koule, tak to přijme, jenže on to neudělá, na to klidně vsadím svou penzi.

A to že řidiči kamionu nejsou kontrolování, to je další nesmysl, naopak konroly jsou proti minulosti mnohonásobně vyšší a to jak ze strany Policie, tak Cení správy, Inspekce dopravy a taky zaměstnavatelů jak pomocí GPS, tak digitálními tachografy. A právě tyto kontroly a zvýšený stres a zodpovědnost jsou příčinou vyšší nehodovosti a taky důvodu, proč je nedostatek řidičů.

Ps: Co označení TIR na kamionu znamená autor určitě netuší a už vůbec ne, co vše musí jeho řidič znát.

+3/−1
27.12.2015 22:07
Foto

L64e37o94n65t84ý86n12a 73C18h48v15á64t31a40l96o17v85á 1113425746

Přesně tak, autor rychlost kamionů nejspíš jen odhaduje, i při správném změření by byla rychlost o pět km v hodině vyšší na úrovni možné chyby měření. A i kdyby to nebyla jen chyba, tak se opravdu svět nezboří a kolem silnic nepotečou potoky krve, ani se tam nebudou válet mrtvoly, pokud většina pojede o pět km v hodině víc.

Navíc si autor vůbec neumí představit, že řidiči kamionů nemají zrovna na růžích ustláno. Je to poměrně vyčerpávající práce právě proto, že většina ostatních řidičů vůbec nechápe, že řízení kamionu je zcela odlišné od řízení osobáku. O kontrolách a nesmyslně přísných pravidlech ani nemluvě.

A nakonec všichni užíváme výhod rozšířené kamionové dopravy. Na to autor zapomněl úplně. Ona totiž ta auta/jogurty/rajčata/banány/foťáky/telefony/tašky na střechy a dalších tisíc věcí nepřiletělo do obchoďáku za rohem samo. Nějaký kamioňák je tam navezl, často napříč Evropou, nezřídka odněkud z přístavu. Nejspíš i noťas, na kterém autor napsal svůj článek, přivezl nějaký kamioňák odněkud z přístavu. Možná nás mírně brzdí na silnicích, ale rozhodně přispívají nemalou měrou ke zvýšenému pohodlí našeho života.

+3/0
28.12.2015 1:17

J61i47ř65í 53R22u26č15k21a 1676680666169

Pane Tašek. Doplňte si vzdělání. Na dálnicích v ČR smí osobní auta a dodávky jet 130 km/hod. Píši o dálnicích, což je v článku několikrát řečeno a ne o okresních silnicích.:-/

Pokud se jedná o měření rychlosti kamionu. Každý ví, že tachometr ukazuje + 10%. Z toho poučujte někoho jiného. Ale jestli mám na svém tachometru 95 km/hod a odečtu z toho 10 %, tak rychlost je vyšší než 85 km/hod.

+1/−1
28.12.2015 11:04
Foto

P70a38v36e38l 76T85a39š22e29k 2909372653258

Pane Ručka, vdělání si doplňovat nemusím, spíš se nad sebou zamyslete Vy. V článku nebylo uvedeno, že incident se odehrál na dálnici. Z toho co nyní tvrdíte vyplývá, že jste se asi snažil souběžnou jízdou změřit rychlost kamionu a zřejmě jste se mu dostal do mrtvého úhlu. Pokud by jste jel Vaši povolenou rychlostí, tak by se vám to nestalo.

Malá radá nejen pro Vás, ale i pro ostatní řidiče, pokud v jeho zpětném zrcátku nevidíte jeho obličej, tak on Vás taky nevidí. Zkuste se tímto jednoduchým pravidlem řídit a uvidíte, že bede zase o něco bezpečněji.

Ps: A pokud na ně nebudete gestikulovat "Cornuto" , tak oni Vám nebudou ukazovat fakáče. Je to prosté.

+1/−1
28.12.2015 15:07
Foto

L42e35o73n17t22ý98n86a 50C51h11v12á88t38a21l72o70v96á 1623495786

Těch 10 % neplatí vždy a u každého tachometru. Zkuste někdy měřit rychlost jinak a porovnejte s tachometrem. Zlé jazyky tvrdí, že některé tachometry jsou nastaveny, aby ukazovaly vyšší rychlost, ale i tak jsou nastaveny na ideální podmínky, takže závisí například na tom, jak máte nahuštěné pneumatiky, apod.

0/0
28.12.2015 23:34

J48i58ř60í 12K69o78b18y24l13á62k 3416563384875

...je to 50/50....ale jinak s těmi kontrolami ....nejsi daleko od pravdy...a mnoho mocných policistů bude Tvůj názor považovat za výkřik do tmy...jenom, kdyby se psalo konkrétně, ani tak se možná :-/nechytnou za nos...

0/0
27.12.2015 12:46
Foto

L96u82k78a47s 60Z55m66i28z29i86k 8342353860578

Autore, žiješ v trochu jiné realitě. Kamion který nezastaví policie v CZ, může klidně zastavit 100m za hranicema v PL, kdekoli v D nebo jinde v EU. Určitě je tvoje statistika policejních kontrol nepřesná. Navíc u nás je za hrubé porušení udělena kauce až 100 tisíc (hojně využívaná v plné výši) a do doby zaplacení je kamion zajištěn tak jako jinde v EU.

+2/0
27.12.2015 9:23

P27e48t57r 92B73ý26č45e93k 2765224152519

http://petrbycek.blog.idnes.cz/c/477728/jak-je-to-s-ridici-z-povolani.html .. Tak si počtěte jak "lehké" to řidiči z povolání mají.

+1/−1
27.12.2015 1:11

I30v77o 36Š47v48e69c 8420107332758

XAutorovi lze dát plus zejména za to, že vcelku přesně popsal reálný stav. Ještě by se měl zamyslet, proč to tak je, komu tento stav a nepořádek v dopravě nejvíce vyhovuje a už bude doma;-);-);-)

0/0
26.12.2015 15:28

L87a27d25i88s33l80a39v 41N25á45d52v30o66r84n23í83k 6624635707616

...odpovím na titulek.....

...dle mého ne...rouhodně ne všichni...maximálně nějaký zlomek...ale ten bude statisticky ...ve vztahu k celkovému počtu každé konkrétní skupiny...nejspíš odpovídat průměru....

...jinými slovy...stejné procento prasat, debilů a pomatenců...se vyskytuje i mezi ostatními řidiči....

+7/−1
26.12.2015 13:23

V88o12k34o54u13n 46V49l91a48d84i64m54i56r 8932728699758

Ba i cyklisty a chodci.

0/0
26.12.2015 20:48

L58a36d22i22s46l79a89v 16N76á57d69v62o35r85n78í46k 6614245987246

...v tom nelze než..... s vámi souhlasit.....

+1/−1
26.12.2015 21:34

M89i43r29e44k 88B49u75c59h87t75í20k 7909494234869

Mně docela u kamioňáků vadí souběžná jízda v levém pruhu v uzavřených osadách. Například trasa Zlín - Otrokovice a zpět. Jedná se hlavně o zdržování dopravy rozjíždění na světelných křižovatkách, kterých je zde přehršle.

+1/0
26.12.2015 12:27

M14i44r48e75k 64B53u64c96h68t91í32k 7849594774759

Do textu jsem zapomněl napsat slůvko "při".

0/0
26.12.2015 12:28

J19i41ř58í 70H61u67č92k91o 7776560400236

Jsem řidič z povolání, kamioňák, který sedí za volantem více jak 30 let a má najeto přes 3 miliony km bez nehody. Patřím mezi zakládající členy Sdružení řidičů CZ z.s. a i mezi zakládající členy nově vznikající organizace AidT. Aby pan autor vůbec věděl o čem píše, dávám mu tuto nabídku: vezmu Vás na týdenní cestu kamionem po českých a evropských silnicích, a potom z toho můžete napsat blog se svými zážitky. Přijímáte moji nabídku?

+7/−1
26.12.2015 12:02

Č55e88s80t59m71í84r 71P91o42š27t74o32l58k46a 2772316743964

Hm, proč by měl. Napiště blog Vy o slušných kamioňácích, pokud nějaké znáte.

+1/−8
26.12.2015 12:28

J27i89ř10í 19H98u10č58k90o 7526350460506

Těch slušných znám tisíce. A ta nabídka byla určena autorovi blogu, nikoliv Vám, proto mně vcelku překvapuje, že na to reagujete, ačkoliv se Vás to netýká ani omylem.

+4/−1
26.12.2015 12:47

V56o97k18o22u51n 50V79l21a71d23i73m15i83r 8762248839478

Neprehanejte. Jiste ze jsou i slusni, ale ti Jake Autor popisuje jsou holt napadani. On stejne inteligentnejsiho jedouciho ridic jako ten popisovany v kamionu neni tak napadny. A mi osobne jdou na nervy kamionaci kteri se Cpou se svou obludou na okrsku KDE se stezi vyhnou dva osobaky, jen aby usetrili litr nafty.

+1/−1
26.12.2015 20:47
Foto

I12v31a24n 70D12ř59í23n32e55k 5783802588237

čestná nabídka, jen jestli jí autor přijme

+1/−1
26.12.2015 13:57

J93i29ř66í 95H75u28č34k50o 7336360790936

To už záleží na něm. Nechci zde vést diskuzi, která by byla plná emocí z obou stran. Dávám autorovi šanci si vše ověřit v reálném životě.

+1/−1
26.12.2015 15:36

A85n54n76a 35V13e25s33e43l17á 3159320251360

Bloger psal hlavně o zahraničních kamioňácích .

+1/0
26.12.2015 21:35

J85i94ř57í 98R28u94č10k39a 1236100796859

Děkuji za vcelku vstřícnou nabídku. Být pánem svého času, tak naskakuji ihned dělat reportáž. Určitě by to bylo poučné a zajímavé, hlavně tedy objevné.

Asi jste blog špatně četl. Je věnovaný hlavně polským kamioňákům, kteří udělali za poslední rok v ČR marasu až až. Pár příkladu: polský kamion v Karviné 23. července, 13. prosince - polský kamion ve Frýdku - Místku, 22. července - polský kamion ve Studénce. A zde bych mohl určitě pokračovat dál...

0/−1
27.12.2015 14:59
Foto

P27a80v47e64l 22T61a96š86e89k 2179732673558

O Polských řidičích a nehodách na přejezdech není v článku ani slovo, tak proč LŽEŠ ???

Je tam zmínka o Litevci , jinak nic konkrétně.

Co se týče nehod na přejezdech, ty jsou takřka každý den jak ze strany chodců, cyklistů, osobních aut, tak i kamionu. Chybují všichni, jen o těch ostatních se tak moc nepíše, protože hejsou pro novináře tak zajímavé. Nikoho tím ale neomlouvám, naopak by za vjetí na přejezd na červenou měly být vyšší tresty, pokuta je pro mnoho lidí malý trest.

0/0
27.12.2015 22:23



Žebříčky



Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.