Děkujeme za pochopení.
P96a29v90e64l 18T23a52š44e11k
Autor článku vůbec netuší o čem vlastně píše. Pokud vezmu v potaz povolenou maximální rychlost, ano je 80km/h. Drtivá většina kamionu má nastavený omezovač na rychlost 85 až 89 km/h a inteligentními policajty je tolerována v celé Evropě.
Když nebudu polemizovat nad tím, jak autor zjistil rychlost onoho kamionu ve článku (většina pubescentů ví, že rychloměry v autech ukazují o něco víc, než je skutečná rychlost), tak pokud kamion skutečně pojede oněch 90km/h, tak jak je možné, že jej 99% osobních aut předjíždí ačkoliv je u nás povolena max rychlost 90km/h ??? Takže gauneři jsou vlastně všichni.
Mám spíš pocit, že autor článků patří mezi skupinu duševně nemocných, co se snaží řidiče kamionu a autobusů vychovávat tím, že je vybržďuje a omezuje pomalou jízdou např 70 - 75 km/h tam kde nejde předjíždět a kde je volno, tak zrychlí na 90km/h
Dostal nabídku na svezení s kamionem a kdyby měl koule, tak to přijme, jenže on to neudělá, na to klidně vsadím svou penzi.
A to že řidiči kamionu nejsou kontrolování, to je další nesmysl, naopak konroly jsou proti minulosti mnohonásobně vyšší a to jak ze strany Policie, tak Cení správy, Inspekce dopravy a taky zaměstnavatelů jak pomocí GPS, tak digitálními tachografy. A právě tyto kontroly a zvýšený stres a zodpovědnost jsou příčinou vyšší nehodovosti a taky důvodu, proč je nedostatek řidičů.
Ps: Co označení TIR na kamionu znamená autor určitě netuší a už vůbec ne, co vše musí jeho řidič znát.
L62e28o43n98t80ý31n72a 12C45h18v95á18t38a83l37o15v54á
Přesně tak, autor rychlost kamionů nejspíš jen odhaduje, i při správném změření by byla rychlost o pět km v hodině vyšší na úrovni možné chyby měření. A i kdyby to nebyla jen chyba, tak se opravdu svět nezboří a kolem silnic nepotečou potoky krve, ani se tam nebudou válet mrtvoly, pokud většina pojede o pět km v hodině víc.
Navíc si autor vůbec neumí představit, že řidiči kamionů nemají zrovna na růžích ustláno. Je to poměrně vyčerpávající práce právě proto, že většina ostatních řidičů vůbec nechápe, že řízení kamionu je zcela odlišné od řízení osobáku. O kontrolách a nesmyslně přísných pravidlech ani nemluvě.
A nakonec všichni užíváme výhod rozšířené kamionové dopravy. Na to autor zapomněl úplně. Ona totiž ta auta/jogurty/rajčata/banány/foťáky/telefony/tašky na střechy a dalších tisíc věcí nepřiletělo do obchoďáku za rohem samo. Nějaký kamioňák je tam navezl, často napříč Evropou, nezřídka odněkud z přístavu. Nejspíš i noťas, na kterém autor napsal svůj článek, přivezl nějaký kamioňák odněkud z přístavu. Možná nás mírně brzdí na silnicích, ale rozhodně přispívají nemalou měrou ke zvýšenému pohodlí našeho života.
J14i27ř28í 55K41o56b69y31l47á56k
...je to 50/50....ale jinak s těmi kontrolami ....nejsi daleko od pravdy...a mnoho mocných policistů bude Tvůj názor považovat za výkřik do tmy...jenom, kdyby se psalo konkrétně, ani tak se možná nechytnou za nos...
L15u88k55a53s 26Z59m72i51z20i32k
Autore, žiješ v trochu jiné realitě. Kamion který nezastaví policie v CZ, může klidně zastavit 100m za hranicema v PL, kdekoli v D nebo jinde v EU. Určitě je tvoje statistika policejních kontrol nepřesná. Navíc u nás je za hrubé porušení udělena kauce až 100 tisíc (hojně využívaná v plné výši) a do doby zaplacení je kamion zajištěn tak jako jinde v EU.
P73e61t85r 32B32ý71č87e89k
http://petrbycek.blog.idnes.cz/c/477728/jak-je-to-s-ridici-z-povolani.html .. Tak si počtěte jak "lehké" to řidiči z povolání mají.
I22v20o 89Š82v13e64c
Autorovi lze dát plus zejména za to, že vcelku přesně popsal reálný stav. Ještě by se měl zamyslet, proč to tak je, komu tento stav a nepořádek v dopravě nejvíce vyhovuje a už bude doma
L40a30d70i72s76l42a73v 24N10á40d29v49o63r21n33í63k
...odpovím na titulek.....
...dle mého ne...rouhodně ne všichni...maximálně nějaký zlomek...ale ten bude statisticky ...ve vztahu k celkovému počtu každé konkrétní skupiny...nejspíš odpovídat průměru....
...jinými slovy...stejné procento prasat, debilů a pomatenců...se vyskytuje i mezi ostatními řidiči....
M20i31r85e89k 75B84u39c11h77t42í89k
Mně docela u kamioňáků vadí souběžná jízda v levém pruhu v uzavřených osadách. Například trasa Zlín - Otrokovice a zpět. Jedná se hlavně o zdržování dopravy rozjíždění na světelných křižovatkách, kterých je zde přehršle.
M10i46r85e91k 12B31u33c78h87t55í36k
Do textu jsem zapomněl napsat slůvko "při".
J48i32ř22í 20H71u21č46k74o
Jsem řidič z povolání, kamioňák, který sedí za volantem více jak 30 let a má najeto přes 3 miliony km bez nehody. Patřím mezi zakládající členy Sdružení řidičů CZ z.s. a i mezi zakládající členy nově vznikající organizace AidT. Aby pan autor vůbec věděl o čem píše, dávám mu tuto nabídku: vezmu Vás na týdenní cestu kamionem po českých a evropských silnicích, a potom z toho můžete napsat blog se svými zážitky. Přijímáte moji nabídku?
Č43e84s39t75m89í19r 43P59o86š35t92o61l84k12a
Hm, proč by měl. Napiště blog Vy o slušných kamioňácích, pokud nějaké znáte.
- Počet článků 346
- Celková karma 0
- Průměrná čtenost 2269x