Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MS
Foto

Tak nějak si myslím, že pokud pořadatel koncertu zaplatí OSA poplatky, tak tam jakákoliv kapela může hrát ohlášené skladby kohokoli zastupovaného právě OSA. Takže kde je problém? Pařízek nePařízek, Citron neCitron..

0 0
možnosti
JR

OSA už nezastupuje skladby skupiny Citron.

0 0
možnosti
Foto

Kdyby byl někdo zvědavý na výpis z databáze ochranných známek: https://isdv.upv.cz/webapp/WEBAPP.oza.detail

0 0
možnosti
Foto

2. 6. 2016 byla ještě podána přihláška na obrázek: https://isdv.upv.cz/webapp/WEBAPP.oza.detail

0 0
možnosti
JK

J55i50r50k52a 85K54o23l27o70c

18. 8. 2016 11:16

Další článek psaný na objednávku toho křiváka Vlasáka ? Vyloženě jednostranný pohled na celou situaci. Ubohost. :-/

0 11
možnosti
JR

Vašek Vlasák o ničem neví a ani ostatní členové Limetalu.

0 0
možnosti
Foto

L68á45ď72a 57H19e65g63e76r

18. 8. 2016 10:31

... jen k hudbě

Viděl jsem na živo obě kapely a oběma to šlape. Pro obě jsou takový články dobrá reklama. Limetal se okysličil o fakt dobrýho bubeníka a vůbec není na škodu, že ty písničky který jim Pařízek zakázal nehrají. Měl jsem tu čest slyšet přetextovaný dvě věci a nezní to dobře. Na druhou stranu musím napsat, že i když se mi nikdy nelíbil hlas Hranickýho, tak Zahradní slavnost v podání Křížka,taky není to pravý. A to tvrdím, že Křížek je pan zpěvák.

1 0
možnosti
LV

Já nevím, některé školy nemám, ale podle mě žádný "aspoň trochu zasvěcený nadšenec české rockové hudby" ani netuší, že nějaký Citron vůbec existuje, ať již v registrované či neregistrované podobě...

0 8
možnosti
FN

Neoznačil bych se za "zasvěceného nadšence české rockové hudby", přesto ale kapelu znám.

4 0
možnosti
Foto

Zírám na to celou dobu až nevěřícně...

0 0
možnosti
PB

P69e13t85r 88B31r23o81ž

18. 8. 2016 6:59

Pan citron je zjevně duševní ubožák...

9 0
možnosti
RJ

jirko moc ti dekuji.limetal miluji tak jako jsem30 let miloval citron.napsal jsi to hezky,pravdive a bez obalu...dekuji Roman Jurca

5 0
možnosti
Foto

zbytek stromu je 3,14ča

0 0
možnosti
  • Počet článků 346
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2269x
Jsem normálně ujetý rockér. Vystudovaný chemik. Zajímám se o hudbu a vše kolem ni. Ale taky mě nenechává chladným dění ve společnosti. Hlavně ti političtí vyžírkové.