Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Vy jste to rozebral tak důkladně, ale přeci jen jste na něco zapomněl. Kolik Slavíků má asi Paul McCartney? Nebo kolik jich získal Leonard Cohen?;-D

0 1
možnosti
PS

Jestli vyhrál Tomáš Ortel, měl dostat Zlatého slavíka a zároveň měla být tato anketa v přímém přenosu slavnostně zrušena. Z jediného důvodu - už neodráží nálady posluchačů. Tomáše Ortela vůbec neznám. Tedy jeho jméno jsem zaregistroval už 2-3 roky zpětně ale neslyšel jsem nikdy žádnou jeho skladbu. A je mi vlastně fuk jestli zpívá nějaké rasistické texty nebo ne. Troufám si tvrdit, že ho stejně jako já nezná 90% obyvatel ČR. Neberu mu vůbec jeho místo na hudební scéně. Nemůžu hodnotit jeho hudbu ani texty, páč je neznám. Jestli byl dost šikovný a sehnal si přes sociální sítě dost lidí kteří pro něho hlasovali, ok. Poslední Zlatý slavík v historii by mu měl patřit. Ale ... co je to za soutěž kde stačí sehnat dostatek hlasů bez ohledu na nálady posluchačů ? Bez ohledu na úspěchy či kvalitu ... Co takhle zavést podobný princip v anketě Zlatá hokejka ? Možná by taky mohl vyhrát nějaký hráč z okresního přeboru s dostatkem kontaktů na sociálních sítích. A Jarda Jágr by mohl ostrouhat, protože by bylo pod jeho úroveň vyhrát tímto způsobem.

0 0
možnosti
TH

To co se děje s českým slavíkem je prostě nechutné. Je to stejné chování, jako to bolševické. Musica Bohemia je ostudou české republiky.

0 0
možnosti
JB

Slavík rok od roku ztrácí na prestiži - takže již dnes je na okraji zájmu běžných lidí. Nakonec skončí tak, že se bez zájmu veřejnosti budou předávat ceny, které vlastně nikoho nebudou zajímat !!

0 0
možnosti
MN

karma .. jen bych dodal, ze ono politicke okenko Matonohy v odevu Dalajlamy bylo take docela nechutne!

5 0
možnosti
JB

Přesné! Přepnul jsem z jiného programu (byly reklamy) -a když jsem viděl Matonohu, přepnul jsem raději na ČT24..

1 0
možnosti
Foto

hezky a fundovaně popsaný

13 0
možnosti
PK

Tak to zrušte ....

0 0
možnosti
RK

Je to fakt hrozný.

Zlatý Slavík patří do starého železa, do opravdu starého.

10 0
možnosti
MK

i kdyby to tak bylo, kolik mohl Broden ani Ortel nemohli mit tolik hlasu, aby to nejak ovlivnilo viteze...Blog je ale psan tak, jako by meli vyhrat...

0 27
možnosti
Foto

proč by nemohli? A proč by k oněm manévrům vůbec mělo dojít?

10 0
možnosti
  • Počet článků 346
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2269x
Jsem normálně ujetý rockér. Vystudovaný chemik. Zajímám se o hudbu a vše kolem ni. Ale taky mě nenechává chladným dění ve společnosti. Hlavně ti političtí vyžírkové.