Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

T76o38m97á43š 16P72í64c36l

22. 7. 2018 16:42

Ani já nevnímám období Michaela Vescery u Loudness za nějak zásadní. Zato ho považuji za druhého nejlepšího zpěváka, co byl u Malmsteena (hned po Turnerovi). Obě jím nazpívaná alba jsou skvostná a obě je vidím na medailových pozicích hned za Odyssey. Ale když je řeč o Loudness, za týden se na ně chystám na Chmelnici. Už jsem na nich byl dvakrát a mohu každému doporučit.

0 0
možnosti
Foto

No to je dost odvážná úvaha! Já měl dojem že příchod Vencery do Loudness byl spíš neskonalý průser. A i kapela se z toho pak roky komerčně propadala. Právě rozkošná exotická uhuhňaná angličtina Minoru Niihary byla tím čím se Loudness lišil od jiných těles. A proto taky Niihara působí v kapele dodnes a Vesceru znají pouze fajnšmekři . Netuším jak jste přišel na to že Venceru zná každý. Ale je to váš názor. Ostatně metal encyclopaedia dává za pravdu spíš mě.

0 0
možnosti
  • Počet článků 346
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2269x
Jsem normálně ujetý rockér. Vystudovaný chemik. Zajímám se o hudbu a vše kolem ni. Ale taky mě nenechává chladným dění ve společnosti. Hlavně ti političtí vyžírkové.