Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JR

J45a55n 44R38á88ž

13. 1. 2019 16:29

Článek je poněkud "rozmazaný", ale dá se v něm vyznat při pomalém čtení.

Něco postřehů ze života: Telefonování za jízdy je pro bezpečnost silničního provozu nebezpečné samo o sobě i s handsfree a s telefonem u ucha a řízením jednou rukou v autě s manuálním řazením, tak to je něco, za co by se měl brát řidičák.

S názorem na trestání za nezapnuté pásy souhlasím. Považuji to také za nesmysl, neb nezapnutý řidič nijak neohrožuje bezpečnost sil. provozu.

Balíkáři: Když si nějakou službu zaplatím,tak je mi zcela jedno, jak ji ten, u koho jsem ji zaplatil organizuje. Čili problémy řidičů České pošty jsou mi, jako jejího zákazníka naprosto ukradené. Když službu "Balík do ruky" ČP nabízí a nechává si ji zaplatit, tak ji musí zajistit. Po zkušenostech s nedoručováním od České pošty se snažím , abych ČP nemusel využívat vůbec. S PPL, DHL, Geis nebo DPD problémy s doručováním nejsou a jejich řidiči nepíší srdceryvné nářky jak to mají těžké. Prostě zavolají ráno kdy přijedou a většinou se s nimi dá i domluvit buď dodání v jinou dobu nebo kde mi mohou u sousedů balík zanechat.

PS. Když jsem včera poslouchal "mluvící hlavu" České pošty, jak se snažila v TV vysvětlovat, proč nefungují jak mají, tak jsem nevěděl zda se mám víc vztekat nebo se smát, těm kravinám, co vypouštěl z pusy.

11 1
možnosti
VV

Dobrý den , to co píšete je zvrácený , dělám 60 000 km/rok . Osobním autem . Ale předpisy se dodržovat MUSÍ . Pokud dopravní služba nestíhá , musí zdražit , přijmout další lidi . Když to nejde prodloužit termín dodání .

10 0
možnosti
JR

Vy byste šel rozvážet balíky za 15 000 Kč? Určitě ne. A proč myslíte, že se lidi nehrnou rozvážet balíky? Protože smýšlí stejně jak vy. Rozvážet dnes balíky není jak rozvážet balíky v roce 1995, kdy zde fungovalo max. 20 e-shopů. Dnes je v ČR skoro 41 000 e-shopů s ročním obratem 140 miliard korun. A to se předpokládá, že do roku 2021 jich jen v ČR bude 50 000.

0 0
možnosti
PR

P23a49v10e88l 97R41y91š79k65a

13. 1. 2019 13:05

Česká pošta ještě nedávno nemusela dodržovat zákazy zastavení a parkování.Tato výhoda byla zrušena. Pak se někdo diví že dostane jen lístek do schránky, když si objednal 30 kg psích granulí, žádná pošťačka mu to na rameni 100 m. neponese a o řidičák také nechce přijít. Navíc ani neví jestli je zákazník doma. Kdyby policie nebyla tolerantní tak už jsou všichni balíkáři bez řidičáků.

0 3
možnosti
IV

A nebylo by poctivější službu "Balík do ruky" zrušit, když ji nejsou schopni zajistit i když si za ni zákazník zaplatí?

9 0
možnosti
  • Počet článků 346
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2269x
Jsem normálně ujetý rockér. Vystudovaný chemik. Zajímám se o hudbu a vše kolem ni. Ale taky mě nenechává chladným dění ve společnosti. Hlavně ti političtí vyžírkové.