Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JF

J82a96n 80F69i57a86l43a

23. 7. 2014 10:14

Z Ostravy jsou tam pouze mladé holky s padesátikorunou v peněžence, které přišly lovit.

0 0
možnosti
Foto

Maš totalni pravdu, synku. Kaj su ty časy okolo roku 99... Fčil už na Stodolni přide maksymalně tak leda cyp. Anebo turista zdaleka. Anebo cyp turista.

4 0
možnosti
RH

Připomíná mi to Václavák v Praze..tam aby taky člověk ve dvě ráno šel jedině se psem..

2 0
možnosti

Díky za přiblížení, co je to Stodolní. Jen nechápu, proč je tam, zejména v době konání festivalu, zřejmě málo policajtů.

0 0
možnosti
Foto

Tohle je přesně ten typ blogu, který by měl být zveřejněn i v tištěné MFD. O Stodolní každý slyšel, ale teprve Laserův článek ozřejmuje, o co se skutečně jedná.

7 0
možnosti
JD

Ostravě se z  daleka vyhýbám, takže možnost dostat se na Stodolní, rovná se nule.

0 4
možnosti
Foto

Máte u mne karmu jako Brno.. Vlastně jako Stodolní.

3 0
možnosti
TP

přesně, to každý Ostravák potvrdí, že to tak je, včetně mě:-) A Laser zaslouží karmu R^R^

2 0
možnosti
  • Počet článků 346
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2269x
Jsem normálně ujetý rockér. Vystudovaný chemik. Zajímám se o hudbu a vše kolem ni. Ale taky mě nenechává chladným dění ve společnosti. Hlavně ti političtí vyžírkové.