Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Dovolil bych si jen upozornit, že Randy Blythe byl v plném rozsahu osvobozen s tím, že na smrti toho kluka neměl žádný podíl.

A např. k hardcoru stage diving prostě patří;-)

Ostatně už před desítkami let ho dělal třeba Iggy Pop, Jehož tvrbu bych za "extrémní" fakt neoznačil. Takže to bude i něčím jiným:-)

0 0
možnosti

...a kdo neskáče není Čech ...HOP,HOP,HOP! ...Rv

0 1
možnosti

Ročně zemře na silnicích 800 lidí, zakázeme auta??

Když je někdo tak hloupý nebo opilý, že skáče po hlavě mezi lidi, je to jeho blbost. Já bych neskočil, protože bych těm lidem dole nevěřil, že mě chytí

0 1
možnosti

To je preci kazdeho vec jak hazarduje se svym zivotem. Nekdo leze po skalach, jiny po podiich..nemeli bysme jim to vsem zakazat?:)

0 3
možnosti

neuvěřitelně tupý názor :-(

2 1
možnosti

Ten kdo skáče, dělá to dobrovolně a s vědomím, že to je riziko. Ostatně předpokládám, že právě to je na tom baví. Jestli si to neuvědomuje, má být nesvéprávný a na koncertě nemá co dělat. Není nutné vždycky najít viníka za něčí vlastní blbost.

2 0
možnosti

J86a78n 69S54o19u42k39u79p

3. 2. 2014 10:04

Nejde o žádné riziko, patří to prostě k fanouškovských projevům, to je asi tak všechno.

0 0
možnosti

Trochu mimo téma, ale kdo je cílovou skupinou toho článku?

Kdysi jsem metal taky docela poslouchal, tak jsem si chtěl přečíst, co a kde se stalo.

Ale přestal jsem číst od věty: "Každý má určitě ještě v živé paměti smrt českého metalového fanouška Daniela Noska, který byl 24. května 2010 nešetrně shozen z pódia zpěvákem skupiny Lamb of God Randy Blythem, načež na následky svých zranění 23. června téhož roku umírá."

Omlouvám se, ale tuto událost jsem nezaregistroval. Tak jsem zjistil, že tady nepatřím.

0 0
možnosti

Predpokladam ze metal jste poslouchal kdysi davno kdyz jste byl jeste mlady. Ted kdyz jste dospely tak jim opovrhujete...asi. A ze jste nezaregistroval aferu kolem Randy Blytha? Tomu se nechce verit, protoze v te dobe byla na prednich strankach vsech deniku a byla hlavni zpravou snad vsech televiznich stanic. Zly American nam zabil fanouska sve skupiny. Tak nejak se to tehdy psalo pote, co na nej u letadla cekalo zasahove komando hrdinne ceske policie, v kuklach kteri se na nej nebojacne vrhli a odvlekli jej do vazby.

2 0
možnosti

koncerty metalovych kapel v poslednich letech pripominaji spise divokou dzungli. Stage diving je jednou soucasti, primitivni a hloupou a je naprosto v kompetenci ochranky tuto cinnost zarazit. Bohuzel, casto samotne kapely k tomuto silenstvi vyzyvaji, a pak narikaji ze se citi ohrozeni pritomnosti fanousku na podiu. Melo by platit zasadni pravidlo. Fanousek nema  na podiu co delat. A od toho je poradatelska sluzba, aby mu v pristupu zabranila. Dalsim problemem koncertu je takzvany mosh pit. Je to skupina pitomcu, kteri v blizkosti podia utvori shluk, kde se toci v kruhu pobihaji a ruzne se postuchuji a bouchaji jeden do druheho. Tezko se to popisuje, protoze kdo nevidel, ma problem uverit. Prestoze jsem verny priznivec metalu a specialne black metalu, v dobe kdy jsem zil v USA, kde je mosh pit, temer povinnosti, jsem tyto koncerty navstevoval proto minimalne, protoze to bylo vzdy spojeno s rizikem.Koncert jste si neuzili protoze zezadu jste nic nevideli a neslyseli a vepredu do vas porad nekdo strkal. Tyto primitivy z mosh pitu totiz nezajima, ze vy jste prisli na vystoupeni oblibene kapely.

3 1
možnosti

P67e52t90r 41H81á83l98a

2. 2. 2014 16:54

Pravda je, že někteří jedinci to pojímají jako bitvu, což je fakt na zabití... ale jinak je prostě zvykem, že se na podobných akcích "blbne".

Neměla by tím, kdo rozhoduje, jakou formu bude vystoupení mít, být kapela?

Ono když se vám po pódiu producíruje sekuriťák a buzeruje, tak to taky není žádný med.

Takže míň státního dirigismu a nechte na lidech, jak se chtějí chovat...

1 1
možnosti

J18o61s56e66f 13K61l16a28t

2. 2. 2014 16:26

Pro skákání by bylo dobře vyhradit kus pódia a pod něj zakázat vstup divákům

0 0
možnosti

"Zábava" naprostých hlupáků.

6 4
možnosti
Foto

I60v95a48n 41M80a24r64e34k

2. 2. 2014 16:08

A navíc i tatáž "zábava" toho kdo o tom napsal úplně zbytečný "blog" ! Rv

0 4
možnosti

Nikdy jsem neskákal, ani na mě nikdo neskočil, ale není to náhodou nebezpečné pro ty dole? Byl bych opravdu nerad, kdyby mi někdo nečekaně skočil na hlavu... Tohle se ovšem nikde neřeší

0 0
možnosti
  • Počet článků 346
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2269x
Jsem normálně ujetý rockér. Vystudovaný chemik. Zajímám se o hudbu a vše kolem ni. Ale taky mě nenechává chladným dění ve společnosti. Hlavně ti političtí vyžírkové.